SHOPPING - Till hemmet tråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: SHOPPING - Till hemmet tråden!

Jag har köpt en sådan här till hallen
45202875full.image.ashx

Och även en sådan här
95401223full.image.ashx

Förstår att det känts motigt, just därför är jag så imponerad :) Du verkar så ihärdig och motiverad och därför får du ju så otroligt fint resultat också! Är jättekul att du bloggar så jag kan följa och jag kommer hemskt gärna på lite torpbesök när du känner att du vill ha någon som kan gå runt och ooo:a och aaaaa:a över allt fint du gjort :D

Haha! En vän sa nånting om att alla som kommer och hälsar på efter att det är klart bara kommer säga "ja, det här var ju fint" och det kommer ryka ur mina öron i princip, om de inte vet/inte ser allt hårt arbete som man lagt ner... :D Så du får oooo:a och aaaa:a så mycket du vill. :D

Och tack! Jag hoppas det blir så fint som jag drömmer om. :) Kommer gråta lite när de gräver upp trädgården nu i vår för avlopp och brunn, men får tänka långsiktigt och satsa helhjärtat på trädgården nästa år istället. :)

Vi har nästan köpt en sån här matgrupp.
Fast bordet är mycket större och stolarna i vitt. :)
Tyckte de svarta stolarna inte alls passade det högblanka vita bordet. Tänk sån vändning det blev. Nyss skulle vi ha ett mörkt bord men vi hittade ju inte en enda så det blev högblankt vitt istället. Det matchar köket. :)

matbordstolar_530fa423ddf2b32706abbe99.png

En skänk i högblankt vitt står på tur, men det finns inte heller någonstans i måtten 130 x 30 x 90 cm så vi tillverkar ett eget, förmodligen med likadana överskåp som vi har i köket. :D Återstår att se hur det blir!

kl

Vi är i flyttartagen och slänger/säljer egentligen mer vad vi köper, men jag var tvungen att köpa några brickor ur Ikeas BRÅKIG-kollektion igår. Jag älskar både pasteller och brickor, så det kändes ganska givet :p

Gula brickan (missade stativet!)
blogger-image--2128726557.jpg

Och några mindre med harlekinrutor
181952946_ca0e9f14-eb15-42c5-bba2-3f57a1f934af.jpg

(lånade bilder)

Och idag kom sambon hem med den här underbara :love:
BeeKindSlate01.jpg

Ser fram emot att snart få nytt kök :)

kl

Har precis klickat hem denna. Blev störtkär och 900 kr fattigare…:D

406-3-spanish-horse-sculpture.jpg

Den längst ner på denna bilden (lånad från Hippson).

148146.jpg

Lägger upp bild så fort jag "installerat" den!

Equito.se, såg den när de annonserade på Hippson tror jag det var.
Kommer hem nästa vecka och ska lägga upp en bild på hur den blev på riktigt i mitt hem:)

Kl*

Jag shoppade loss på en ny soffa och ett nytt soffbord. Blev en ljusgrå u-soffa och en mörkbrun kista till bord. Kommer nog bli kanon, bilder dyker upp när leveransen har kommit.

Kliar i fingrarna att köpa ett nytt matbord + stolar också. Men får nog lugna ner mig behöver en ny tvmöbel med nämligen :o

Åh de har fina saker. Har kollat på den sidan förut. Men de saker jag ville ha var i dyraste laget tycker jag..

Ja, kanske. Vilka tänker du på? Samma statyett har jag sett på andra ställen för det dubbla. Köpte även ett läderskärp med bett på och det tyckte jag också hade bra pris. Ett läderskärp kostar ju 7-800 kr på många ställen :d

Nåja, återstår att se om den är så snygg som på bilden i verkligheten och isf tycker jag nog den är värd sitt pris. Återkommer när jag är åter på hemmaplan!

kl*

Nu har soffan kommit hem, kan inte vara annat än super nöjd! Soffbordet dröjer ett tag till så ev bilder på hur det blev får vänta.
Kan tyvärr inte visa produktbilder heller.

Råkade visst klicka hem en svart fatboy idag med, hoppsan :angel: :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka