SHOPPING - Till hemmet tråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: SHOPPING - Till hemmet tråden!

kl

Nån som vet vars man kan hitta en sängkappa till en 140s säng? Det verkar nästan vara omöjligt....

*kl*

Jag har flyttat och då kom det in lite nytt :)

Matta från ikea, randiga kuddar och vit pläd hemtex, turkosa kuddar HM.

Duschdraperi HM

Byrå Ikea

Och en hatthylla+skohylla, en till matta och lite andra smågrejer :)

kl.
Jag har köpt två nya mattor! :D Eller ja, det är heltäckningsmatta som är skuren i rätt storlek, sjuuuuukt mycket billigare än att köpa "riktiga" mattor.
Bauhaus, 1100:- för båda (Båda är 9 m²)
5600850A.jpg

5600848A.jpg

Och ett soffbord Mio Olivia :)
736c0cb3-58da-4974-aa36-f0c04fba99d2.png

Får se om jag lyckats få till några bilder när de ligger/står på plats i sin rätta miljö!

Vilken fin turkos fotpall, eller vad det är! Är den gammal? Varifrån? :) Duschdraperiet skapade ett ha-begär. Jag är så enkelspårig, haha!

Sorbe: Nu har jag också en kolibribricka. :D Stört fin!
Det blev även denna tapet, till min ytterst lilla hall på ovanvåningen;
20401398full.image.ashx

:love:

Vad bra! :D

Jag köpte fyra silverfärgade kuddar på H&M Home idag och en rosarandig (fanns bara en, så den kunde ju inte ligga där ensam). ;)
Och en supersöt tesil! :love:

f6e208689d7411e39a3012c7f8976b8f_7.jpg

(Usch så skitig nagel jag har, men så blir det när man håller på och gräver under motorhuven på bilen innan man går och shoppar! :D ).

Senast ändrad:

Nästan så man vill tvinga sig själv att börja dricka te för att få kunna köpa hem den där söta kissen.:D

Åh men Chili ditt torp kommer ju bli världens finaste ju! Gud så avundsjuk jag blir! Så underbar tapet och jag har kikat på din blogg och gud så himla fint det ser ut :love:

Vilket mysigt hem :) visa gärna fler bilder. Gillade verkligen pallen, har också en sån liknande turkosa kudde, men min är från IKEA.

Jag har förövrigt köpt denna vas (och tulpanerna :)):
bfb59a5298c011e3a7161268af5f78d7_8.jpg

Den är från Ellos:). Knappt ett år gammal, fanns i fler färger vill jag minnas! Typ lila och rosa eller något.

_Peplis_:

Tack! Jag kommer trivas här :). Det är en liten 2a på 46 m2 men rummen känns rymliga eftersom köket bara är en liten kokvrå. Och sovrummet har en hel vägg full av garderober, perfekt för en sån som mig :D Det finns några fler bilder i renoveringstråden. Kan ju visa hallen här också eftersom mattan, hatthyllan och skohyllan är nya.

Senast ändrad:

Näe vad du är gullig! :love: Vad glad jag blev nu! Det börjar kännas lättare nu men det har varit väldigt motigt att jobba där i minusgrader under vintern, frusit ihjäl och allt har varit fult och det har känts som om inget har hänt... Så kommer plötsligt lite värme och vår, renoveringen går framåt och en sån fin kommentar! Som sagt, du är välkommen att hälsa på och ha lite torp-semester när det börjar bli klart. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka