Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
kl.
Jag har köpt två nya mattor! Eller ja, det är heltäckningsmatta som är skuren i rätt storlek, sjuuuuukt mycket billigare än att köpa "riktiga" mattor.
Bauhaus, 1100:- för båda (Båda är 9 m²)
Och ett soffbord Mio Olivia
Får se om jag lyckats få till några bilder när de ligger/står på plats i sin rätta miljö!
Åh men Chili ditt torp kommer ju bli världens finaste ju! Gud så avundsjuk jag blir! Så underbar tapet och jag har kikat på din blogg och gud så himla fint det ser ut
Den är från Ellos. Knappt ett år gammal, fanns i fler färger vill jag minnas! Typ lila och rosa eller något.
_Peplis_:
Tack! Jag kommer trivas här . Det är en liten 2a på 46 m2 men rummen känns rymliga eftersom köket bara är en liten kokvrå. Och sovrummet har en hel vägg full av garderober, perfekt för en sån som mig Det finns några fler bilder i renoveringstråden. Kan ju visa hallen här också eftersom mattan, hatthyllan och skohyllan är nya.
Näe vad du är gullig! Vad glad jag blev nu! Det börjar kännas lättare nu men det har varit väldigt motigt att jobba där i minusgrader under vintern, frusit ihjäl och allt har varit fult och det har känts som om inget har hänt... Så kommer plötsligt lite värme och vår, renoveringen går framåt och en sån fin kommentar! Som sagt, du är välkommen att hälsa på och ha lite torp-semester när det börjar bli klart.
Hundavel & Ras Då hundarna är ca 100 mil ifrån oss så skulle vi endå köra förbi. Uppfödaren fick akut förhinder men sa vi kan komma endå för hans mamma...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.