SHOPPING - Till hemmet tråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: SHOPPING - Till hemmet tråden!

Borde väl vara något stabilare bakom också. Annars skulle väl tyget säcka ihop av de tyngre örhängena tänker jag..

Det är faktiskt bara ett bomullstyg som är väldigt hårt spänt runt innerramen och sen har jag skjutit fast det med häftpistol. Jag tog ett som var lite grövre vävt och med lite mönster på så man inte ser hålen efter piggarna på örhängena när man tar av dem:)

sorbe:
Jag är också väldigt nojig med levande ljus! Lämnar aldrig rummet med något ljus tänt, inte ens värmeljus, och har stenkoll på kissen:). Har bara tänt när jag slappar i soffan och då slappar kissen typ alltid han också, helst PÅ mig:D.

*kl*

Jag har precis köpt denna sängram samt sängborden.
Tror den kommer passa super här hemma. Har inte orkat sätta upp den än.

kat_h2012_elvira_120_26946.png

Jättesnyggt! :love:

Vi har nog ganska lika smak tror jag :p

Visst är den snygg! :)
Kommer bli bra i nya huset med. Planerar liknande golv som på bilden samt en panelvägg i massivt trä. Vet dock inte färg än. Vitt med en vit sängram kanske ser...för vitt ut?

Visst är den snygg! :)
Kommer bli bra i nya huset med. Planerar liknande golv som på bilden samt en panelvägg i massivt trä. Vet dock inte färg än. Vitt med en vit sängram kanske ser...för vitt ut?

Jag gillar både vitt och träfärgat om det är rätt träfärg...
Men vitt på vitt skulle nog jag tycka blir väl vitt.
Jag hade nog oljat/laserat träet så det blir ngn snygg färg :)

KL

Jag har köpt en soffa!

tidafors-hornsoffa-med-armstod-vanster__0120354_PE276928_S4.JPG

Tveksamt om den kommer gå in genom dörren dock så i värsta fall får vi montera isär den i trapphuset innan :) levereras imorgon!

Tveksamt om den kommer gå in genom dörren dock så i värsta fall får vi montera isär den i trapphuset innan :) levereras imorgon!
Hahaha :rofl: Jag läste "... så i värsta fall får vi montera isär trapphuset innan :)" :D

Snygg soffa!

Går ju att lyfta isär den lätt i tre delar har jag för mig! Alltså det är ju tre lösa delar som man sätter ihop :p

kl

Jag har köpt lite fotokonst!

field+of+red+carnations.jpg

sandy-skoglund-02.jpg

inte skulle väl jag vara en 20-something som förtvivlat klamrar sig fast vid narnia... inte alls inte alls

Senast ändrad:

Jättefin soffa :) Får man fråga var man hittar den? skriver från mobilen så kan inte kolla bildens länkadress.

Fräcka och lite annorlunda bilder :)
Gillade den översta bäst. Den andra har för starka färger för min smak men med en annan färgskala hade den varit snygg, i mina ögon.

Jättefin soffa :) Får man fråga var man hittar den? skriver från mobilen så kan inte kolla bildens länkadress.

Jag kan svara att det är Ikea Tidafors.

Min pappa har den. Egentligen tycker jag att den är rätt ful (eller inte min stil) men det är nästan så jag skulle kunna tänka mig den ändå för att den är så gudomligt skön att sitta i!

KL
Har köpt två väggljusstakar, hade tänkt ha dem bredvid en liten vägghylla men jag tänkte ju inte på att man behöver en borr för att få upp dem, har jag det? Nix :angel:

92-0265.jpg

Fräcka och lite annorlunda bilder :)
Gillade den översta bäst. Den andra har för starka färger för min smak men med en annan färgskala hade den varit snygg, i mina ögon.

Vad snygga! Vem är fotografen/konstnären?

Vad roligt att ni tycker om dem :)! Jag har alltid varit en sucker för grönt och murrigt, men har förstått att det inte är lika poppis hos andra :D. Kanske har jag inte fått uppleva en överdos som tidigare generationer.

Båda är beställda från fotografiskas webshop. Den första kommer från utställningen Stories from another world av Helena Blomqvist och den andra från utställningen The artificial mirror av Sandy Skoglund. De kanske är lätta att tröttna på men då de kostar 120 kr/st är det inte en ekonomisk katastrof att byta ut dem :).

Hade btw tänkt att sätta upp en av dem på passepartout. Är det någon som vet hur man ska fästa bilden mot kartongen? Dubbelhäftande tejp eller lim?

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka