SHOPPING - Till hemmet tråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: SHOPPING - Till hemmet tråden!

Tack :D, var rädd för att min smak är hemsk haha! DOm röda puffarna är från MIO, men finns inte längre vad jag vet

Bordet är också från MIO, skitsnyggt men otroligt opraktiskt med runda kanter, gästerna ställer gärna kaffekoppen där och du kan ju räkna ut vad som händer då ;)

Ha ha, jag har aldrig gäster. Bor i en skokartong så gästerna får inte plats :D (Ok, liten överdrift, men gästerna är max en åt gången så jag kanske kan lära dem :D )

Kollade in det lite snabbt. Lite mer än vad jag brukar lägga på inredning, måste ju ha råd att köpa schabrak, täcken och bling jue! :p

Senast ändrad:

haha, jo det är lite dyrt, och väldigt lättförstört. lossnar färg lätt om man råkar slå i, det är högglans. Följer till och med med en liten färgtub, precis som att dom räknar med att färg ska försvinna ;)

Ha ha!! Hittade ett väldigt likt begagnat (och billigt) i en ort jag åker förbi till jobbet, hoppas på det nu. För gillade det verkligen :)

Inte helt hundra likt, men ändå nog för mig, vad man kan se på bilden iaf :)

8922931803.jpg

Fast nu kör säljaren med nån sorts dold budgivning... Så hoppar av, kan ju ljuga upp priset liksom...

Men så kan det vara värt att betala om man verkligen gillar dem. Jag upplever ofta att billigare lampor är av dålig kvalité/ser sjaskiga ut, trist ytfinnish. Så vi får nog ta ett par turer i de dyra lampaffärerna när tid ges.

Men så kan det vara värt att betala om man verkligen gillar dem. Jag upplever ofta att billigare lampor är av dålig kvalité/ser sjaskiga ut, trist ytfinnish. Så vi får nog ta ett par turer i de dyra lampaffärerna när tid ges.

ja det är sant jag älskar verkligen mina lampor. golvlampan är verkligen speciell med sin raka pinne och en boll på toppen :D

Jag köpte fina julgranshjärtan i glas häromdagen. Ska se om jag kommer ihåg att ta bild på dom när jag kommer hem sen.

KL

Jag har varit på rean på Ikea och köpt... två sängbord:

trollsta-sidobord__0121680_PE278239_S4.JPG

Och lite tyg till en sänggavel, den får ni se när den är klar. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka