Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
dom här söta har jag köpt!
Lånar egen knapp med en efterlysning!
Fina ljusfat - var hittar man dem? Jag tänker mig ett lite större (ca 30 cm i diameter) för en kombination av ett par ljusstakar eller blockljus. Gärna silver eller möjligtvis zink. Jag har tittat på Indiska och de har några i järn som på bild är ungefär vad jag tänkt mig men i verkligheten kändes väldigt billiga. Jag kanske ska gå för ett stort porslins- eller glasfat istället?
Oturen menar du! Jag gick in i den på Hamngatan efter att ha sett dina söta ljusstakar och herregud vilka fina saker det fanns! Jag blev väldigt förtjust i en vas och när det visade sig att den kostade närmare 700 kr blev jag inte helt avskräckt utan tänkte att det nog är värt det. Vad är det för förförisk pengaslukande affär du har lurat in mig i? Med charmigt dansktalande butiksbeträden dessutom.(Illums Bolighus, för de som har tur att ha en i närheten, har ett fantastiskt sortiment av julpynt)
KL
Jag har inte köpt, men har velat ha denna ett bra tag och snart blir det kanske så också =D Dessutom på rea nu, yay!:
//r