SHOPPING - Till hemmet tråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: SHOPPING - Till hemmet tråden!

KL
Jag har köpt en julgran :laugh::bump:
Den är egentligen för stor för våran lägenhet, men den är fin!
530352_10151368090324766_2089990575_n.jpg

Jag ska flytta :bump:

Vad har man för färger i detta badrummet? Tänk bort all textil (matta, gardiner mm) som är där och tänk in nytt ;)

Jag tänker turkost, är det fel? Vill inte ha mer röd och orange/brun.
Tänkte lila först men det passar inte till de röda och bruna tonerna.
Tänkt vitt men det är nog lite dumt för min del då jag är en kladdmaja som spiller allt, över allt.
Eller grönt, matchar taket?!

Och vad har man för gardiner för fönstren, inte frostat glas utan vanliga fönster med sex rutor.

Det gamla bordet ska stå kvar, det ska jag måla "gammelvitt" som det har varit från första början.
481546_10151295351234648_1956155852_n.jpg

406710_10151296886744648_1008481152_n.jpg

68917_10151296886739648_265199358_n.jpg

Senast ändrad:

Tack kan jag inte säga då jag inte har något med det att göra :D Men visst är det?! :) Är helt kär i "mitt" nya hus.

*knapplån*

Hittade äntligen ett par glöggmuggar idag, några som föll mig i smaken och som inte kostade så mycket som glöggmuggarna som jag mest av allt suktar efter från Bruka Design (85 kr/st! :eek: ) ) utan behagliga 10 kr! :D

gloggmuggar002_50ca3be5e087c3615e197cf8.jpg

Vilket underbart badrum!
Turkost är nog inte så dumt där tror jag.
Det kan nog bli snyggt.

Fast nu tror jag har bestämt mig för vit matta, vita gardiner (fönster med 6 rutor så sätter gardinstången mitt över den översta spröjsen, och vita men inte genomskinliga öljettgardiner som man kan dra för/ifrån enkelt).
Stor vit rund lurvig matta och ett duschdraperi News från hemtex som går i vitt och lite beige/svart? :)
Får köpa en tvättbar matta helt enkelt :angel:

Nu har jag problem att inreda vardagsrummet också :D Avlångt så sätter man soffan i hörnet kommer tv hamna alldeles för långt borta. Och TV mitt i rummet går ju inte.

Kan man ha en hörnsoffa mot bara en vägg utan att det blir helt konstigt?

Visst funkar det, så hade jag tidigare när jag bodde med mkt större vardagsrum, det blev lite rumsdelare men inte alls konstigt oavsett om man satt mot väggen eller den väggfria delen.

har shoppat lite allt möjligt, vardagsrummet börjar se lite bättre ut. :D

DSC_02611_zps64f500a6.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka