Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag vet faktiskt inte riktigt, för jag har ingen själv, men hade gärna velat ha en. Den ska iaf suga in smutsvattnet tror jag och lämnar inga ränder eller liknande.
Precis! Man blaskar ner och gnor på fönstret, sen bara sätter igång och drar med "vatten-sugaren" så är allt borta Funkar lika bra på speglar också enligt mig.
Dock såg jag sedan i solsken att jag missat i kanterna och att det runnit lite längst upp, men då tog jag bara en linnehandduk och torkade bort. Så man får nog ha en handduk direkt och torka runt kanterna, men det är ju inte jobbigt när det bara är ett varv runt kanterna som gäller
Jag har också en sån! Tycker den är riktigt bra! (även fast jag lejde bort fönsterputsningen sist) Använder den till speglar och eftertokar med torr kökshanduk och då blir resultatet super! Annars tycker jag att det kan bli lite randigt/dimmfläckar.
Är det någon som vet om det finns varianter inspirerade av Octo någonstans? Visst skulle jag gärna köpa originalet men orkar jag vänta? Det är så mycket annat som ska köpas först när man flyttat att det kommer ta ett tag att spara ihop till:
Eller vet ni andra snygga lampor i böjträ och liknande? Gärna då just runda. Jag är inte så förtjust i de där "tipiaktiga" som ser ut som hökärvar alternativt engelska kolkraftverk.
Åh, gilla tokmycket
Det blir ett besök till Clas Ohlsson i morgon och sen ska jag äntligen tvätta fönster. Har inte gjort det sen vi totalrenoverade vid inflyttning för drygt 2 år sen...
Igår blev min matsal betydligt mer rosa Fast orkidén ska nog få återgå till sin vita kruka för det blev lite för mycket tycker jag..
Sedan har jag ramat in ena bilden jag köpte av tidigare nämnd art director, bilden gör den inte riktigt rättvisa, satte i en vit ram först, men jag gillar den bäst i svart!
Vi har äntligen ordnat en matplats i köket. Bord och stolar är nya. Vi ska renovera köket senare, i vinter eller nästa sommar, och då ska väggen bli ljusturkos eller smutsigt pastellgrön, så stolarna kommer passa in bättre då än med nuvarande smultrontapet.
(Maten på bordet ska bli en boeuf bourguignon ikväll )
Köpte de på EM till ett helt överkomligt pris. Jag har haft span på Blocket ett tag men pinnstolar är så himla hajpade (i Stockholm) just nu så det var enklare att köpa nytt. Och helt rätt färg för oss
Teakbord är fina! Jag hade ett vitt Lack-soffbord innan, men tröttnade och sprang på det här på en loppis för en hundring. Tyckte det var fullt överkomligt.
Köpte en underbar gammal fotogenlampa på second hand igår, efter googling så fick jag reda på att den tillverkades mellan 1926 och 1945 i tyskland.
Hade varit kul att veta historien bakom den!
Bild på underverket:
Tycker den är skitsnygg och väl värd sina 100spänn!!
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.