Sv: SHOPPING - Till hemmet tråden!
Då kan jag äntligen visa dörrmattan jag ska köpa.
Då kan jag äntligen visa dörrmattan jag ska köpa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*KL*
I förrgår hämtade jag den här på posten:
Den ska sitta här:
Tycker det blir en bra blandning av ny och gammal stil
Det blir det nog! Lägg gärna ut en bild på när den hänger på plats!Tycker det blir en bra blandning av ny och gammal stil
Ehum... när jag hade postat inlägget insåg jag; hur tusan ska vi få plats med alla Skopan OCH en fåtölj?? SÅ stor är inte golvytan som jag har tänkt belamra. Men det går nog att lösa genom att använda färre av Skopan-fåtöljerna och ställa undan de andra och ta fram dem vid behov.Vad mysigt det låter. Jag vill också ha plats till en lounge och öronlappsfåtölj.
Jag har sagt i flera års tid att om/när jag flyttar in vill jag ha en öronlappsfåtölj, så vi har kollat på sådana några gånger men till hiskeliga priser. Jag blev smått kollrig av lycka när jag såg framsidan på Ikea-katalogen.Jag har också spanat på den fåtöljen. Jag föreslog för maken igår att vi kanske kunde byta ut den vi har (ett renoveringsprojekt mannen har som aldrig blivit helt färdigt) mot Ikeas, men han nappade inte
Det blir det nog! Lägg gärna ut en bild på när den hänger på plats!
Hur mkt kostar en sådan? Märke?