Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju ångerrätt på buden om man känner att det inte blev ett bra köp? Jag har aldrig råkat ut för att det skulle vara fejkbud?
En del varor drar iväg, men då har det varit olika budgivare i alla fall på de varor jag varit intresserad av. Men det kanske är så att det är någon fuskare igång på en del auktioner.
/LL
JÄTTEfin!*knapplån*
Jag har köpt en mycket fin tavla och äntligen köpt en passande ram till den.
JÄTTEfin!
Men åh vilken söt liten tavla!Tavellist och ramar till mina egna foton, samt en ursöt liten tavla jag hittade i en miniliten hemslöjds-sjöbod vid Göta Kanal
Visst är det en underbar sida!!
När du klickar på tranportpriser så ser du att de billigaste frakterna är till de olika fillialerna, de högre priserna är för frakt till dörren. Man är inte tvungen att använda sej av deras fraktbolag, man kan använda egenvalt fraktbolag eller hämta själv direkt på deras "showroom" eller få det skickat till närmaste fillial för att hämta ut där. (finns i malmö, Helsingborg, Göteborg, Örebro, Norrköping och i Stockholm.)
Jag valde nu sist eget fraktbolag till en soffgrupp jag vann. Det fanns inget prisförslag för frakten och när jag fick in offerter ifrån deras rekomenderade transportörer så var det billigaste fortfarande svindyrt.. Skulle kostat 3000+moms Så jag tackade nej till dem och började ringa runt, tillsist fick jag tag i en flyttfirma i grannkommunen som hade en tom bil på hemresa förbi Norrköping där sofforna fanns. För 1500:- +moms får jag då sofforna hemkörda och uppburna på ovanvåningen
Jag tycker personligen att deras frakter är relativt höga och drar öronen åt mej på en del saker. Men vill man verkligen ha nåt så är allt relativt
/LL
Nej!! Du kan få det till dörren Det jag menade var att det billigaste frakt alternativet som de anger är frakt mellan fillialerna och det dyrare är hem till dörr!
In och kika med dej nu
/LL