Jaa jag med! Vill också har fler.Älskar hennes prints!! Måste köpa fler
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaa jag med! Vill också har fler.Älskar hennes prints!! Måste köpa fler
Älskar blå mattan!Jag har köpt två mattor! En till hallen och en till vardagsrummet:
Hade ingen aning om att det kunde vara så roligt (och dyrt ) att köpa mattor!
Hahaha alltså, inte min stil
Hahaha alltså, inte min stil
Vissa borde inte hållt på med sånt förr, gudars jag hade fan blivit rädd om den där stått i ett skumt hörn här hemma, blicken
Vissa borde inte hållt på med sånt förr, gudars jag hade fan blivit rädd om den där stått i ett skumt hörn här hemma, blicken
Haha gud vilken obehagligDen stirrar på mig nu när jag ligger i soffan
Visa bifogad fil 25824
Åh jag älskar den där serien!igår införskaffades denna. Kommer om en vecka. Jag och sambon har spanat på den i snart 2 års tid
Visa bifogad fil 19536
Vår tv bänk är alldeles för stor sticker ut på kanterna från väggen så denna kommer passa perfekt
Mitt senaste inköp till hemmet är en liten söt monstrea som jag tänkt jag ska försöka hålla vid liv
Ska bli spännade å se om jag lyckas hålla den vid liv ^^ brukar lyckas ta död på de mesta och flesta växterMina var sådär små och söta i början, nu tar de över mitt hem
Visa bifogad fil 25888
Ska bli spännade å se om jag lyckas hålla den vid liv ^^ brukar lyckas ta död på de mesta och flesta växter
De är ju rätt storväxta i vilt tillstånd.Mina var sådär små och söta i början, nu tar de över mitt hem
Visa bifogad fil 25888
De är ju rätt storväxta i vilt tillstånd.
De är väldigt tacksamma att ha