Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fin! Varifrån?igår införskaffades denna. Kommer om en vecka. Jag och sambon har spanat på den i snart 2 års tid
Visa bifogad fil 19536
Vår tv bänk är alldeles för stor sticker ut på kanterna från väggen så denna kommer passa perfekt
Typ detta?Har försökt söka men hittills gått bet. Hittade ett rätt fint på myrorna men det kändes lite för rangligt.
Fin! Varifrån?
En ny brödrost:
Visa bifogad fil 20485
Haha, hojta om du hittar en bra hylla. jag går bet.Kompletterade Stringbokhyllan med vitrinskåp och tidskriftshandlare när Åhlens erbjöd rabatt. Nu letar jag efter en hylla att hänga i köksfönstret. Helst ska vi kunna ha belysning i den på nåt sätt, det är rätt mörkt där. Vill dock inte hänga en "vanlig" lampa där då vår nya PH hänger rätt nära.
Köper du äkta, eller har du hittat kopia?Senaste jag köpte var fläkt och vinkyl till nya köket tror jag, men i inredningsväg var det stolarna som jag förleddes att köpa pga ”sjätte stolen gratis”. Där sprack mitt billiga budgetkök som jag bara ville köpa ”enklast möjliga till från Ikea”. Eller hur...
Fick bli fyra sådana här och två nya Eames-stolar till matsalsbordet. Eftersom jag inte kan välja färg så köper vi successivt nya i nya färger för att byta ut våra gamla trötta Mio-stolar som följde med bordet en gång i tiden. Min vana trogen blev det olika färger på både sits och stativ på dessa barstolar också, kan liksom inte välja bara en... Visa bifogad fil 20458
Det är ingen gammal ursprunglig vintage, utan Vitras ”nya” modell, som finns överallt i typ alla möbelbutiker. Ingen piratkopia alltså.Köper du äkta, eller har du hittat kopia?
Ah ok! Har bara sett Gubi barstol innan, och de kostar 4-8 k beroende på utförande, tycker det är lite mycket för en barstol. Men jag har tydligen levt under en sten, fick upp många fina alternativ på Vitra.Det är ingen gammal ursprunglig vintage, utan Vitras ”nya” modell, som finns överallt i typ alla möbelbutiker. Ingen piratkopia alltså.
Sorry, jag trodde du menade Eames-stolarna, jag var så inne på dem mentalt.Ah ok! Har bara sett Gubi barstol innan, och de kostar 4-8 k beroende på utförande, tycker det är lite mycket för en barstol. Men jag har tydligen levt under en sten, fick upp många fina alternativ på Vitra.
Edit: nu googlade jag lite till och såg att dessa kan vara lika dyra, den enklare modell gick att hitta lite billigare.
Dyra, men sjukt snygga! Jag har en liten tvåa, har ett Ellipsbord och sjuanstolar.. (fick dock dem när päronen skildes) men man behöver ju inte kräma på med designsaker..Sorry, jag trodde du menade Eames-stolarna, jag var så inne på dem mentalt.
Barstolarna blev Gubis. Snuskigt dyra, men hittade inga andra jag ville ha. Får bli billigare vitvaror, jag lagar ju ändå aldrig mat...
Jättesnygga! Framför allt de gröna, men det beror bara på att jag älskar grönt.Dyra, men sjukt snygga! Jag har en liten tvåa, har ett Ellipsbord och sjuanstolar.. (fick dock dem när päronen skildes) men man behöver ju inte kräma på med designsaker..
Blev däremot väldigt förtjusta i dessa barstolarna, har numer ett ljust kök, men med mörkgrönt kakel.
Jag har precis gått från svart kök (och blått, det var jäkligt blått) till ljust.Jättesnygga! Framför allt de gröna, men det beror bara på att jag älskar grönt.
Jag försvarar mitt köp med att det behövs ngt färgglatt som bryter av mot det i övrigt typ helsvarta köket vi beställt. Jag kan liksom inte vara sådär stramt stilren, jag måste ha lite färg och saker som bryter av, återstår att se om jag gått för långt...