SHOPPING - till hemmet! Del 2

Lampa från Coop, 139kr :D
IMG_20180928_193814.webp

Äntligen hittat vad jag vill ha i hörnan där klösträdet stog. Slutsåld överalt och en sommarpryl :(
Finns på andra ställen men då i fel färg och typ dubbelt så dyr.

Fin @pepp ! :up:

Jag måste också köpa en hallmatta/dörrmatta. Just nu har jag en rya i hallen. Sjuuukt praktiskt.. eller inte ;)
Vill min vana trogen gärna ha ngn färgglad :angel: men snyggast vore nog en enfärgad. Mitt halvgolv är schackrutigt svartgrått/ljusgrått.

Skulle behöva en snygg pall/piedestal till min kompis Giovanni. Några tips? Gärna med ngn form av mässingdetalj och inte för skrymmande på bredden! Han är typ 45 cm bred nertill. Just nu står han på en trave med Gucci-kartonger men känns lite risky.

Snackar alltså om min (porslins)hund! ;)

F4DEA0FB-1FD2-4E97-A262-4F7612E8FE86.webp

Skulle behöva en snygg pall/piedestal till min kompis Giovanni. Några tips? Gärna med ngn form av mässingdetalj och inte för skrymmande på bredden! Han är typ 45 cm bred nertill. Just nu står han på en trave med Gucci-kartonger men känns lite risky.

Snackar alltså om min (porslins)hund! ;)

Visa bifogad fil 20249
Vilken härlig bild :love:
Ett nätt lampbord tror jag är vad du söker. Ev ett sybord eller spelbord.

Vilken härlig bild :love:
Ett nätt lampbord tror jag är vad du söker. Ev ett sybord eller spelbord.

Har försökt söka men hittills gått bet. Hittade ett rätt fint på myrorna men det kändes lite för rangligt.

Liknande trådar

Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 992
Senast: SaraXX
·
Svar
2 001
· Visningar
98 941
Senast: pepp
·
Trädgård & Växter Vi köpte betongkrukor till framsidan förra året, med förhoppning om att förra årets växter skulle komma även i år. Det gjorde de inte så...
Svar
6
· Visningar
414
Senast: sthu
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 590

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Att curla eller inte curla sina barn
  • Gamla trotjänare
  • Pusseltråden

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat