SHOPPING - till hemmet! Del 2

Jag har blivit med diskmaskin! Världens sötaste diskmaskin dessutom! 😍

houN7RJ.jpeg
Åh, välkommen till Bob gänget!!🩷🩷
Köpte min för tre-fyra år sedan och älskar den! Så liten och smidig, inget krångel och bara tuffar på. Kör på vanliga tabletter, en hel för lång program och en halv för express.
Tipsar om att då och då köra igenom en rengöringstablett så håller den sig hur fräsch som helst.
 
Åh, välkommen till Bob gänget!!🩷🩷
Köpte min för tre-fyra år sedan och älskar den! Så liten och smidig, inget krångel och bara tuffar på. Kör på vanliga tabletter, en hel för lång program och en halv för express.
Tipsar om att då och då köra igenom en rengöringstablett så håller den sig hur fräsch som helst.
Får man plats med någon kastrull i den?
Har du den inkopplad till vatten eller häller du på varje gång?

Blev riktigt sugen på en och pratade nyss med min pappa som jobbat som vitvaru-elektriker om dom. Han var positivt inställd till den. 😊
 
Får man plats med någon kastrull i den?
Har du den inkopplad till vatten eller häller du på varje gång?

Blev riktigt sugen på en och pratade nyss med min pappa som jobbat som vitvaru-elektriker om dom. Han var positivt inställd till den. 😊
Ja, jag brukar balansera två kastruller och några små pryttlar när jag kör kastruller. Två små/mellanstora får jag plats med.

Min är inte tillkopplad till vatten men jag har en duschslang (till växterna,)kopplad till kranen som jag fyller med. Skitsmidigt!
Rekomenderar verkligen!
 
Bor du ensam eller hur många är ni? :)
Jag bor ensam men den fungerar även när jag har gäster. I värsta fall får man köra en extra maskin bara. ☺️
Åh, välkommen till Bob gänget!!🩷🩷
Köpte min för tre-fyra år sedan och älskar den! Så liten och smidig, inget krångel och bara tuffar på. Kör på vanliga tabletter, en hel för lång program och en halv för express.
Tipsar om att då och då köra igenom en rengöringstablett så håller den sig hur fräsch som helst.
Jag har rengöringskassetterna som jag kör med. Får se vad jag tar när dessa är slut. 😅
 
Snart får vi full tillgång till huset och eftersom det var halva priset på alla posters från Postera klickade jag hem ett gäng.
20240702_095704.jpg

Den stora är 50x70 ish och resten A3. 600 kr för alla. Den stora ska hänga i det som ska bli murriga vardagsrummet a la dark academia-känsla. Det ska måla mörlgrönt innan dess också troligtvis.
 
Jag bor ensam men den fungerar även när jag har gäster. I värsta fall får man köra en extra maskin bara. ☺️

Jag har rengöringskassetterna som jag kör med. Får se vad jag tar när dessa är slut. 😅

Åh jag har varit sugen på en Bob till sommarstugan så att jag kan ta hem den över vintern men var varit orolig att dom kanske inte är så bra egentligen. Nu måste jag googla 😁
 
Snart får vi full tillgång till huset och eftersom det var halva priset på alla posters från Postera klickade jag hem ett gäng.
Visa bifogad fil 148469
Den stora är 50x70 ish och resten A3. 600 kr för alla. Den stora ska hänga i det som ska bli murriga vardagsrummet a la dark academia-känsla. Det ska måla mörlgrönt innan dess också troligtvis.
Kommer dom inramade eller måste man fixa ram själv?
 

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 076
Senast: pepp
·
Trädgård & Växter Vi köpte betongkrukor till framsidan förra året, med förhoppning om att förra årets växter skulle komma även i år. Det gjorde de inte så...
Svar
6
· Visningar
407
Senast: sthu
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 719
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
688
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp