Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man kan använda en halv tablett. Finns även kassetter att köpa, men jag använder pulver.Hur gullig var inte den Slänger man bara i en hel diskmaskinstablett i en sån liten eller hur fungerar det?
Den fungerar verkligen hur bra som helst!Funkar den bra @mysboll ? Har kikat på de där själv.
Bor du ensam eller hur många är ni?Man kan använda en halv tablett. Finns även kassetter att köpa, men jag använder pulver.
Den fungerar verkligen hur bra som helst!
Åh, välkommen till Bob gänget!!Jag har blivit med diskmaskin! Världens sötaste diskmaskin dessutom!
Får man plats med någon kastrull i den?Åh, välkommen till Bob gänget!!
Köpte min för tre-fyra år sedan och älskar den! Så liten och smidig, inget krångel och bara tuffar på. Kör på vanliga tabletter, en hel för lång program och en halv för express.
Tipsar om att då och då köra igenom en rengöringstablett så håller den sig hur fräsch som helst.
Ja, jag brukar balansera två kastruller och några små pryttlar när jag kör kastruller. Två små/mellanstora får jag plats med.Får man plats med någon kastrull i den?
Har du den inkopplad till vatten eller häller du på varje gång?
Blev riktigt sugen på en och pratade nyss med min pappa som jobbat som vitvaru-elektriker om dom. Han var positivt inställd till den.
Tack för svaren!Ja, jag brukar balansera två kastruller och några små pryttlar när jag kör kastruller. Två små/mellanstora får jag plats med.
Min är inte tillkopplad till vatten men jag har en duschslang (till växterna,)kopplad till kranen som jag fyller med. Skitsmidigt!
Rekomenderar verkligen!
Jag bor ensam men den fungerar även när jag har gäster. I värsta fall får man köra en extra maskin bara.Bor du ensam eller hur många är ni?
Jag har rengöringskassetterna som jag kör med. Får se vad jag tar när dessa är slut.Åh, välkommen till Bob gänget!!
Köpte min för tre-fyra år sedan och älskar den! Så liten och smidig, inget krångel och bara tuffar på. Kör på vanliga tabletter, en hel för lång program och en halv för express.
Tipsar om att då och då köra igenom en rengöringstablett så håller den sig hur fräsch som helst.
Jag fyller min för hand med hjälp av vattenkokaren.Får man plats med någon kastrull i den?
Har du den inkopplad till vatten eller häller du på varje gång?
Blev riktigt sugen på en och pratade nyss med min pappa som jobbat som vitvaru-elektriker om dom. Han var positivt inställd till den.
Jag har ingen själv men känner två som har och båda tycker att han är toppen!Jaaaa men. Ska jag ha en Bob? Ni som har.. vad är era tankar om den?
Jag vill aldrig leva utan min.Jaaaa men. Ska jag ha en Bob? Ni som har.. vad är era tankar om den?
Jag bor ensam men den fungerar även när jag har gäster. I värsta fall får man köra en extra maskin bara.
Jag har rengöringskassetterna som jag kör med. Får se vad jag tar när dessa är slut.
Kommer dom inramade eller måste man fixa ram själv?Snart får vi full tillgång till huset och eftersom det var halva priset på alla posters från Postera klickade jag hem ett gäng.
Visa bifogad fil 148469
Den stora är 50x70 ish och resten A3. 600 kr för alla. Den stora ska hänga i det som ska bli murriga vardagsrummet a la dark academia-känsla. Det ska måla mörlgrönt innan dess också troligtvis.
Man kunde köpa ram till (svart, vit elle trä) men jag köpte utan då jag vill leta roliga ramar på loppis istället.Kommer dom inramade eller måste man fixa ram själv?
Jättegulligt ! Varifrån?
Kan vara temu, brukar inte vilja handla därifrån men kunde inte stå emot dettaJättegulligt ! Varifrån?
Jag vill aldrig leva utan min.