Visst är den fin! Den är helt tyst och har ingen belysning.Gillar verkligen klockan! Går den helt tyst? Kan man stänga av belysningen helt? Är du nöjd med den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst är den fin! Den är helt tyst och har ingen belysning.Gillar verkligen klockan! Går den helt tyst? Kan man stänga av belysningen helt? Är du nöjd med den?
Den har nog belysning förresten. Har inte tänkt på det eftersom den står i köket. Här kan man läsa om den:Gillar verkligen klockan! Går den helt tyst? Kan man stänga av belysningen helt? Är du nöjd med den?
Jag vill ha en fin väckarklocka (stället för den förbenade mobilen som är med en dygnet runt) men är extremt lättväckt av både ljud och ljus. Så denna låter verkligen lovande tycker jag. Får nog bli en spaning på Royal Design för mig idag!Den har nog belysning förresten. Har inte tänkt på det eftersom den står i köket. Här kan man läsa om den:
https://royaldesign.se/station-vack...d5j0Do0GFdFd6tUrTgRoC7jwQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Senjugend, tidigt 1900-tal.
Dig kan en lita på
Fellow antiknörd.
Du skulle ha avlidit av glädje av kakelugnen, den var ditflyttad från ett högreståndshem och hade helt ljuvliga målningar
Vi har en fyrkantig stänkmålad över om du är intresserad, prydligt packad i banankartongerEn sorg att vi inte har någon kakelugn i huset faktiskt! Hade verkligen varit pricken över i:et.
Jag var inne i en liten lokal inredningsbutik igår där jag vanligtvis kör enligt devisen "se men inte röra (köpa)", men igår slog jag faktiskt till och och unnade mig två fina saker. Dels en ny presskanna, eftersom att den vi hade åkte i golvet förra veckan. Kul med något lite mer unikt än de klassiska glaskannorna
Visa bifogad fil 130905