10db är en upplevd fördubbling av ljudet. Så hälften av det.Är det så stor skillnad mellan 70 och 75 decibel?
Antar att det blir värre också när motorn inte är på golvet. Får se om jag kommer palla med den vi beställde då.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
10db är en upplevd fördubbling av ljudet. Så hälften av det.Är det så stor skillnad mellan 70 och 75 decibel?
Antar att det blir värre också när motorn inte är på golvet. Får se om jag kommer palla med den vi beställde då.
Oj! Jag får nog ta tillbaka mitt uttalande om att jag är "ganska ljudkänslig", för jag har som sagt inte ens reflekterat över att den låter mer än vanliga dammsugare Det är ju absolut värt att prova sig fram mellan olika märken och sådär i så fall!Jag tycker de väsnas något förfärligt såpass att att det känns som att man borde ha hörselskydd när man dammsugar. Skulle aldrig köpa en själv, det finns liknande modeller från andra märken som är tystare ( = i nivå med "vanlig" dammsugare).
Oj! Jag får nog ta tillbaka mitt uttalande om att jag är "ganska ljudkänslig", för jag har som sagt inte ens reflekterat över att den låter mer än vanliga dammsugare Det är ju absolut värt att prova sig fram mellan olika märken och sådär i så fall!
Ytterligare ett par ehm minimalistiska ting till min avskalade lägenhet
Ljusstake:
Kruka:
Lampfot:
Bokstöd:
Visa bifogad fil 26981
Jag har en av Electrolux som har en knapp där man kan växla mellan två olika lägen, det andra läget låter mindre än det första. Rätt bekvämt att kunna byta.Då får jag nog prova innan. Jag är väldigt känslig ljust för ljudet av dammsugare och sopar hellre lägenheten än dammsuger.
Jag har en av Electrolux som har en knapp där man kan växla mellan två olika lägen, det andra läget låter mindre än det första. Rätt bekvämt att kunna byta.
Ska kolla in!Jag har en av Electrolux som har en knapp där man kan växla mellan två olika lägen, det andra läget låter mindre än det första. Rätt bekvämt att kunna byta.
Vilken fin! Vart hittar man den? Skulle vara en perfekt present.
Den finns på Brandstationen en butik på Söder i Sthlm (Hornsgatan). Dock verkar den även finnas på deras webbshop HÄR! (finns två storlekar, jag tog den större)
Supersnygg! Var är den ifrån?Samt denna igår (har sedan tidigare matbord/stolar samt vitrinskåp i samma serie):
Visa bifogad fil 27018
Supersnygg! Var är den ifrån?
Himla bra plansch ni fått tag i, inte alls avis.
Ah ok. Då får man hålla lite utkik. Snygg som sagt.Det är en begagnad möbel, serien brukar kallas "Axet" och finns i lite olika utföranden.
Ah ok. Då får man hålla lite utkik. Snygg som sagt.