Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hittar inte igen piercingtråden... nån som vet vars den är?

Har köpt nya tunnlar iallafall :)
namnlos_586e3bd99606ee3c01a99b49.png

Plus 2 par nya converse, kostymbyxor från Zara, en massa bas t-shirts från HM och även ett par kostymbyxor där :D behöver varmare väder nu!

Investerade i mig själv lite. Ögonbryn med microblading (en slags tatueringsteknik med skalpell).
Jag har inget smink på bilderna, förutom lite läppglans på "efterbilderna".

Före:

bryn1.jpg

bryn2.jpg

Efter:

bryn3.jpg

bryn4.jpg

bryn5.jpg

Jag ska tillbaka för en korrigering, eventuellt fylla i eller ta bort osv om tre veckor ungefär. Färgen kommer då troligen ha mattats/blekt ngt. Får känna då om jag vill korrigera ngt. På efterbilderna är brynen smorta med vaselin så de ser lite glansiga ut.

Investerade i mig själv lite. Ögonbryn med microblading (en slags tatueringsteknik med skalpell).
Jag har inget smink på bilderna, förutom lite läppglans på "efterbilderna".

Före:

bryn1.jpg

bryn2.jpg

Efter:

bryn3.jpg

bryn4.jpg

bryn5.jpg

Jag ska tillbaka för en korrigering, eventuellt fylla i eller ta bort osv om tre veckor ungefär. Färgen kommer då troligen ha mattats/blekt ngt. Får känna då om jag vill korrigera ngt. På efterbilderna är brynen smorta med vaselin så de ser lite glansiga ut.
Åh! Har funderat på att göra det så länge! Vem gick du till och vad fick du betala? Tycker det är svårt att välja ställe, vill ju vara bombsäker på att det blir bra!

@Bexzor Nej, vilka söta, var har du köpt dem?

Jag har nyss klickat hem detta
tikei-lipstick-lissabon_1_0.jpg

och så har jag köpt (eller pappa bestämde sen att de va en present =) men ändå) en hallspegel till lägenheten, grym rea på Jysk =)
24095

//r

Impulsshoppade precis mer träningskläder :rofl:
9245398532126_1121959_Medium_Gray_Heather_1_jpg.jpg

Hoppas att det blir bra med storleken bara... Inte helt förtjust i att köpa kläder på nätet, framförallt inte om jag inte har koll på hur just det märket brukar vara i storlekarna.

Har även köpt de här, men inte lagt in bild här i tråden.
hmprod
hmprod

Har även köpt långärmad t-shirt i svart och i grått, väldigt basic, men jag har upptäckt att sådana sitter skitsnyggt på mig :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 074
Senast: Sassy
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 880
Senast: super
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 301
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 563
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar