Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh! Har funderat på att göra det så länge! Vem gick du till och vad fick du betala? Tycker det är svårt att välja ställe, vill ju vara bombsäker på att det blir bra!Investerade i mig själv lite. Ögonbryn med microblading (en slags tatueringsteknik med skalpell).
Jag har inget smink på bilderna, förutom lite läppglans på "efterbilderna".
Före:
Efter:
Jag ska tillbaka för en korrigering, eventuellt fylla i eller ta bort osv om tre veckor ungefär. Färgen kommer då troligen ha mattats/blekt ngt. Får känna då om jag vill korrigera ngt. På efterbilderna är brynen smorta med vaselin så de ser lite glansiga ut.
Åh! Har funderat på att göra det så länge! Vem gick du till och vad fick du betala? Tycker det är svårt att välja ställe, vill ju vara bombsäker på att det blir bra!
Älskar när man hittar drömklänningen för inget alls på secondhand! Införskaffade denna sammetdröm för typ 200 kr
Helt underbar!
Lite OT men jag skulle vilja se bilder på hela din garderob. Måste ju vara som att träda in i kungens skattkammare!
Köpte denna också, hoppas den ska göra underverk för mina snustorra läppar..
Är dem bara inte så sjukt snygga?
Vill ha!
Ska försöka skrapa ihop lite pengar först.
Så mycket LILA!Älskar när man hittar drömklänningen för inget alls på secondhand! Införskaffade denna sammetdröm för typ 200 kr