Jajamen!En lägenhet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jajamen!En lägenhet?
Läckra!Underställ i 100% merinoull
Zalando. Budgetstövlar, inget märkvärdigt egentligen. Ska vara over-knee men vi får se hur de sitter på mig som är 185 xD@iNHALE Åh, var kommer dina stövlar ifrån? Ser precis ut som De Perfekta Vinterstövlarna som jag varit på jakt efter i ett par veckor nu...
Tack! Hmm, för mig som är 160 lär de väl gå halvvägs upp på låret då...Zalando. Budgetstövlar, inget märkvärdigt egentligen. Ska vara over-knee men vi får se hur de sitter på mig som är 185 xD
Jag råkade köpa de här:
och de här:
Ja, och de här också:
Jag får inte köpa mer träningskläder nu
Haha! Jag passar på att shoppa nu när allt är på rea åtminstone. Räknade precis ut att jag genom att vänta på rea har sparat ca 1700kr. Det är inte helt tokigt.Man får alltid köpa mer träningskläder.
Man får alltid köpa mer träningskläder.
Ehm....
Gick in på HM och fick syn på min favoritträningsjacka på rean... Jag har en i mörkgrå och den används flitigt, fick sedan se den blå på hemsidan och blev förtjust. Nu fanns den för halva priset, tyvärr i en för stor storlek men ja... Nu är den min
Köpte även "sport-strumpor" som jag velat ha länge och ett par jättemysiga mjukisbyxor
Gick loss på hela denna outfit idag! Nu ska jag aldrig mer shoppa i livet... typ