Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Plötsligt känns de som jag vill ha (men eg inte behöver...) för en tusenlapp riktigt billiga! :D

Ja, gud ja! Jag har aldrig lagt mer än 150 spänn på ett par hörlurar innan så det här är en ren förmögenhet :o Men jag ser det som en belöning efter en jävligt tuff period. Och så var det som sagt ljudkänsligheten. Jag hoppas att dessa ska avhjälpa en hel del trötthet som jag misstänker kommer av brus och buller från kylskåp och maskiner runt omkring.

15APCOARXR_0232143963922_front.jpg

442751-030-998.jpg

Utförsäljning på Åhléns så jag fyndade en jättebillig söt krok =) Och så fyndade jag en plåtskylt med ett glatt ordspråk som jag ska sätta på insidan av ytterdörren, fast min går i rosa och turkost, mina färger <3

//r

Ja, gud ja! Jag har aldrig lagt mer än 150 spänn på ett par hörlurar innan så det här är en ren förmögenhet :o Men jag ser det som en belöning efter en jävligt tuff period. Och så var det som sagt ljudkänsligheten. Jag hoppas att dessa ska avhjälpa en hel del trötthet som jag misstänker kommer av brus och buller från kylskåp och maskiner runt omkring.

Hämtade ut dem idag. Jävlar vad tyst allting blir :love:

Hämtade ut dem idag. Jävlar vad tyst allting blir :love:
Eller hur! Och jag tycker inte att de är fula alls faktiskt, de ser ju ut som hörlurar gör mest liksom.

Dagens tips är att om du är på resande fot (alltså typ flyg några timmar eller så) så är det suveränt bra att inte använda bluetooth utan istället koppla in sladden i datorn eller mobilen. Då håller batteriet snorlänge. Jag laddade mina hörlurar fullt förra veckan, flög ToR till Madrid och använde hörlurna i minst 10 timmar totalt (med sladd). De gick ned från 100% till 90%. Fett jävla bra alltså!

(och tystnaden :heart:heart:heart:heart)

Eller hur! Och jag tycker inte att de är fula alls faktiskt, de ser ju ut som hörlurar gör mest liksom.

Dagens tips är att om du är på resande fot (alltså typ flyg några timmar eller så) så är det suveränt bra att inte använda bluetooth utan istället koppla in sladden i datorn eller mobilen. Då håller batteriet snorlänge. Jag laddade mina hörlurar fullt förra veckan, flög ToR till Madrid och använde hörlurna i minst 10 timmar totalt (med sladd). De gick ned från 100% till 90%. Fett jävla bra alltså!

Supertips inför USA-resan! :bow: Just nu är jag dock löjligt fascinerad över trådlösheten. Har snurrat runt i lägenheten i en timma med dem på bara för att :D

Supertips inför USA-resan! :bow: Just nu är jag dock löjligt fascinerad över trådlösheten. Har snurrat runt i lägenheten i en timma med dem på bara för att :D
Jamen visst är det grymt skönt?! Varje morgon när jag åker till jobbet är jag så jävla lycklig över TYSTNADEN (eller musik med riktigt bra ljud :D) och att jag slipper snurra in mig i den förbenade sladden när jag tar av och på väska, jacka etc :D.

Vad är det för sladd du använder då? Hoppas att få ett par men tvekat pga att det står man inte kan använda sladd....

Vad är det för sladd du använder då? Hoppas att få ett par men tvekat pga att det står man inte kan använda sladd....
Man får en sladd till :). Man får även en särskild adapter så man kan koppla in den direkt på planet (om man tittar på planets tv alltså) samt sladd för att ladda.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 074
Senast: Sassy
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 876
Senast: super
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 301
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 563
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar