R
Raderad medlem 6459
Åh men bra val, de är fantastiska! Hojta när du fått hem dem om du vill ha lite tips .Jag klickade just hem ett par på tok för dyra hörlurar (Tack för tips! @niphredil )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh men bra val, de är fantastiska! Hojta när du fått hem dem om du vill ha lite tips .Jag klickade just hem ett par på tok för dyra hörlurar (Tack för tips! @niphredil )
Jag klickade just hem ett par på tok för dyra hörlurar (Tack för tips! @niphredil )
Men du kan ju inte bara skriva så utan att samtidigt berätta vilka!
Med vänlig hälsning Nyfiken i en strut
Plötsligt känns de som jag vill ha (men eg inte behöver...) för en tusenlapp riktigt billiga!Haha Det är ett par Bose Quiet Comfort 30. Fula som stryk men hyfsat diskreta och framförallt ordentligt bra brusreducering (ljudkänslig).
Plötsligt känns de som jag vill ha (men eg inte behöver...) för en tusenlapp riktigt billiga!
Ja, gud ja! Jag har aldrig lagt mer än 150 spänn på ett par hörlurar innan så det här är en ren förmögenhet Men jag ser det som en belöning efter en jävligt tuff period. Och så var det som sagt ljudkänsligheten. Jag hoppas att dessa ska avhjälpa en hel del trötthet som jag misstänker kommer av brus och buller från kylskåp och maskiner runt omkring.
Eller hur! Och jag tycker inte att de är fula alls faktiskt, de ser ju ut som hörlurar gör mest liksom.Hämtade ut dem idag. Jävlar vad tyst allting blir
Eller hur! Och jag tycker inte att de är fula alls faktiskt, de ser ju ut som hörlurar gör mest liksom.
Dagens tips är att om du är på resande fot (alltså typ flyg några timmar eller så) så är det suveränt bra att inte använda bluetooth utan istället koppla in sladden i datorn eller mobilen. Då håller batteriet snorlänge. Jag laddade mina hörlurar fullt förra veckan, flög ToR till Madrid och använde hörlurna i minst 10 timmar totalt (med sladd). De gick ned från 100% till 90%. Fett jävla bra alltså!
(och tystnaden heartheart)
Jamen visst är det grymt skönt?! Varje morgon när jag åker till jobbet är jag så jävla lycklig över TYSTNADEN (eller musik med riktigt bra ljud ) och att jag slipper snurra in mig i den förbenade sladden när jag tar av och på väska, jacka etc .Supertips inför USA-resan! Just nu är jag dock löjligt fascinerad över trådlösheten. Har snurrat runt i lägenheten i en timma med dem på bara för att
Men du kan ju inte bara skriva så utan att samtidigt berätta vilka!
Jag har Bose Quiet Comfort 35 tror jag .Det är ett par Bose Quiet Comfort 30.
Jag har Bose Quiet Comfort 35 tror jag .
Eller hur! Och jag tycker inte att de är fula alls faktiskt, de ser ju ut som hörlurar gör mest liksom.
Dagens tips är att om du är på resande fot (alltså typ flyg några timmar eller så) så är det suveränt bra att inte använda bluetooth utan istället koppla in sladden i datorn eller mobilen. Då håller batteriet snorlänge. Jag laddade mina hörlurar fullt förra veckan, flög ToR till Madrid och använde hörlurna i minst 10 timmar totalt (med sladd). De gick ned från 100% till 90%. Fett jävla bra alltså!
(och tystnaden heartheart)
Man får en sladd till . Man får även en särskild adapter så man kan koppla in den direkt på planet (om man tittar på planets tv alltså) samt sladd för att ladda.Vad är det för sladd du använder då? Hoppas att få ett par men tvekat pga att det står man inte kan använda sladd....
Man får en sladd till . Man får även en särskild adapter så man kan koppla in den direkt på planet (om man tittar på planets tv alltså) samt sladd för att ladda.