Men vad kul! Du har inga bilder att dela med dig av?
Det kan vi lösa! Jag återkommer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vad kul! Du har inga bilder att dela med dig av?
Jag har modellen innan till min dvärgschnauzer, jag vet inte om det bara är reflexen på sidorna som är nytt på dom nya och färgerna då, och det sitter som en smäck på henne och är perfekt nu innan det blir minusgrader och är även perfekt att ha under typ regntäcke . Jag har just köpt Pomppas vintertäcke till bägge hundarnaFunderar på att beställa hem det här fleecetäcket från Pomppa, men vet inte om det är lite onödigt att ha... Tänkte att det är perfekt att ha nu när det är lite småkyligt men försöker övertala mig själv. Någon som har det här inne?
Både modellerna och täckena
Har ni några rekommendationer (märken) för balansbollar mm? Tänker både stora men även halvbollar. Någon skillnad mellan "K9 Design halvboll" och "Fitpaws paw pods skid proof" halvboll?
Tänkt skaffa det för träning av bål m.m. men även, vad gäller halvbollarna, för targetträning .
Balansboll till hund > 15 kg känns mest som att det tränar upp en rätt dålig ställning för ryggen?Vi har precis tagit in halvbollar.
Du har en ganska stor hund va? Kommer du följa något slags träningsschema från fysio som kräver stor boll? Om inte, så skulle jag säga att stora bollar till stora hundar är lite... överskattat. För att prehaba eller balansträna en frisk hund hemma så finns det betydligt smidigare ”bollar”. Jag föredrar diskar framför bollar alla dagar i veckan.
Balansboll till hund > 15 kg känns mest som att det tränar upp en rätt dålig ställning för ryggen?
Vi har precis tagit in halvbollar.
Du har en ganska stor hund va? Kommer du följa något slags träningsschema från fysio som kräver stor boll? Om inte, så skulle jag säga att stora bollar till stora hundar är lite... överskattat. För att prehaba eller balansträna en frisk hund hemma så finns det betydligt smidigare ”bollar”. Jag föredrar diskar framför bollar alla dagar i veckan.
Ja det stämmer, Ascot är ca 58 cm i manken och väger 26 kg. Nej inget träningsschema från fusio utan det är tänkt som prehaba samt balansträning för en frisk hund (även om nu Ascot inte riktigt är frisk, behandlas för hjärnhinneinflammation igen , men det bör inte påverka denna träning. Ska dock stämma av detta på fredag med vet så ingen träning innan det).
Diskar - är det ngt annat än halvbollar?
Å ska ta och kicka på era halvbollar . Tack!
Dogmania ser ut att ha deras fleecetäcken inne . Kollade dock inte alla färger men bl.a. den lilla fanns inne i de flesta storlekarna. Övriga storlekar skulle komma in 30 oktober.Men ååååh Pomppa fleecetäcken är ju slut överallt
Dogmania ser ut att ha deras fleecetäcken inne . Kollade dock inte alla färger men bl.a. den lilla fanns inne i de flesta storlekarna. Övriga storlekar skulle komma in 30 oktober.