Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Behöver mopsen 4 halsbandJag kan ju faktiskt lägga in att jag köpte en ny hundjacka i måndags på Hööks och att det var 50% så jag är nöjd.
Sen skulle jag titta på ebay åt en kompis med pompomar och det kostade mig en slant då mopsen fick
2 selar
4 halsband
en namnbricka
en julklapp till systers man
en tröja till mig
5 pipande mjukisdjur
en sån där leksak man gömmer maten i o så får dom klura ut hur dom ska få ut den.
Och säkert något mer som jag förträngt.
4 årstiderBehöver mopsen 4 halsband
4 årstider
Flashback från Downton Abbey där de byter klänningar och dressar huxflux säkert 10 gånger om dagen4 årstider
Inte hundrelaterat alls, men jag dog lite när jag fick hem mitt Iphone-skal idag - beställt från Wish. Hade helt missat att det var glitter i det
Snöglobseffekt
Jag är över 50 år hejja
Inte hundrelaterat alls, men jag dog lite när jag fick hem mitt Iphone-skal idag - beställt från Wish. Hade helt missat att det var glitter i det
Snöglobseffekt
Jag är över 50 år hejja
Meeeeeeeeeeen ,ett sädant vill jag med ha!Inte hundrelaterat alls, men jag dog lite när jag fick hem mitt Iphone-skal idag - beställt från Wish. Hade helt missat att det var glitter i det
Snöglobseffekt
Jag är över 50 år hejja
Fast med hund! Den där är ju för @athena_arabiansMeeeeeeeeeeen ,ett sädant vill jag med ha!
Näääääää,jag tycker ugglorna är skitfräcka och då kan jag matcha med en uggle mössa eller något från @TrottFast med hund! Den där är ju för @athena_arabians
Jag stendiggar ugglor med och trodde det var en rosa uggla på ett genomskinligt skal (min iphone är typ rosa)Näääääää,jag tycker ugglorna är skitfräcka och då kan jag matcha med en uggle mössa eller något från @Trott
Jag hittar dom inteJag stendiggar ugglor med och trodde det var en rosa uggla på ett genomskinligt skal (min iphone är typ rosa)
Jag sökte på Iphone 7 owl - inte ett ord mer och det kommer upp direkt.Jag hittar dom inte