Shop to you drop, del 4

Jag kan ju faktiskt lägga in att jag köpte en ny hundjacka i måndags på Hööks och att det var 50% så jag är nöjd.
Sen skulle jag titta på ebay åt en kompis med pompomar och det kostade mig en slant då mopsen fick
2 selar
4 halsband
en namnbricka
en julklapp till systers man
en tröja till mig
5 pipande mjukisdjur
en sån där leksak man gömmer maten i o så får dom klura ut hur dom ska få ut den.
Och säkert något mer som jag förträngt.

Idag shoppade jag flexi i neon, yttepytteliten svart påse att ha godis i på utställning etc, och en liten filt till valpis (som inte kommer förrens om ett halvår :angel:). 20% rea på Hööks om någon missat det:D

Jag kan ju faktiskt lägga in att jag köpte en ny hundjacka i måndags på Hööks och att det var 50% så jag är nöjd.
Sen skulle jag titta på ebay åt en kompis med pompomar och det kostade mig en slant då mopsen fick
2 selar
4 halsband
en namnbricka
en julklapp till systers man
en tröja till mig
5 pipande mjukisdjur
en sån där leksak man gömmer maten i o så får dom klura ut hur dom ska få ut den.
Och säkert något mer som jag förträngt.
Behöver mopsen 4 halsband :rofl:

Liknande trådar

Övr. Hund För att inte kapa sällskapshundstråden. Vad menas egentligen när uppfödare skriver så? Om det är en jaktras och de enbart säljer till...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 552
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
332
Senast: chimichanga
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
566
Övr. Hund Hej! Vi har en valp här på 4+ veckor som har lite problem med blötlagt foder, vi försöker ge han några kulor om dagen av maten vi har...
Svar
18
· Visningar
1 074
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mål och Planer 2025
  • Retrievertråden