Lilla
Trådstartare
Vid 2-0 höll jag på att slå sönder handen på bordet.Edit: 3-0
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vid 2-0 höll jag på att slå sönder handen på bordet.Edit: 3-0
5-0 och en dryg minut kvar. Nu börjar t o m jag känna mig säker. Det blir nog en till säsong i SHL men nästa år vill jag intressera mig för slutspel istället för kval.Edit: 4-0
Det kommer ta tid att nå vilopuls ska jag säga!Och 5-0! Vilopuls hos HV-supportrarna nu eller?
Nu måste väl Nubben mfl få lämna?5-0 och en dryg minut kvar. Nu börjar t o m jag känna mig säker. Det blir nog en till säsong i SHL men nästa år vill jag intressera mig för slutspel istället för kval.
Hv borde agera och värva Filander, Engsund och Wagner.Bra talat Andre!
Vilka är dom? På tvn pratar de om AIKs tränare.Hv borde agera och värva Filander, Engsund och Wagner.
Roger Hansson-staty i Ängelholm aktuellt snart?
Jag tycker nog det är talande för de 2 matcherna. Lakers är mycket frustrerade över att det plötsligt finns ett lag som gör det ännu svårare än vad de själv klarar. Nu blir det tufft, men kommer de ut bra i tredje och har lite medflyt så kan det snabbt vända.Apropå glada miner så skrattade jag orimligt mycket åt denna del av Helsingborgs dagblads referat och en helt random Rögle-boost:
"Om ett spelavbrott kan tala hände det drygt åtta minuter in i andra andra perioden. Vida arenas musikansvarige drog på ompa-ompa-oktoberfest-dängan ”Jodel jump” och jag skulle tro att Röglespelarna kände sig förvånat harmoniska, för det är ju mållåten i Catena arena. En del i hemmaklacken fattade detta, började busvissla och slog ut med armarna i en aggressiv stäng-av-för-helvete-gest."