Kändes tveksamt efter första perioden i kväll - men halli hallå! Nu vankas det SM-final för Ängelholms stolthet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur häftigt! Grattis!Kändes tveksamt efter första perioden i kväll - men halli hallå! Nu vankas det SM-final för Ängelholms stolthet!
Tänk att det var inte längesedan man trodde att det skulle bli kval ut, helt bananasKändes tveksamt efter första perioden i kväll - men halli hallå! Nu vankas det SM-final för Ängelholms stolthet!
Så välförtjänt!Kändes tveksamt efter första perioden i kväll - men halli hallå! Nu vankas det SM-final för Ängelholms stolthet!
I HV-kretsar är glädjen stor efter Växjös uttåg - jag menar Rögles seger.Kändes tveksamt efter första perioden i kväll - men halli hallå! Nu vankas det SM-final för Ängelholms stolthet!
Helt otrolig!Alltså den här matchen, helt galen.
Och dessutom Formel1-helg för vår del, fast Rögle blir ändå prioKnepig eftermiddag detta, hockeyfinal från 1430 på TV4, världscupfinalen i hoppning med Peder och Henrik i toppform på SVT på 14.35. Och strålande sol utanför och en trädgård som skulle behöva en del omsorg. Och givetvis en del tid åt hästarna och stallet. Tufft med helg!
Tänkte just skriva att det är en väldigt kul match att titta om man egentligen inte hejar på någon av lagen. Om något lag varit mitt lag hade det varit fruktansvärt.Gaaah söv ner mig och väck mig när detta är klart.
Eller hur, förstår inte varför Davidson står helt felvänd och stirrar på Rifalk... men ändå jämn match!Fruktansvärt var ordet.... bittert resultat men fasen så jämnt, bara att bita ihop och gå stenhårt för nästa match!