Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SÄ gött! Synd att dom Àr svaga pÄ hemmais.
Hoppas verkligen att Rögle avgör detta.Hoppsan. 3-0 till Rögle.
PÄminner om att inget lag, nÄgonsin, i SHLs historia med bÀst av 7-serier har vÀnt ett 0-3 underlÀge i matcher. Om nu nÄn hÀndelsevis trodde att FÀrjestads i övrigt eminenta sÀsong i högstaligan skulle fÄ ett bÀttre slut.
Det krÀvs alltsÄ att bÄde FBK och RBK Àr historiska ytterkanter Ät olika hÄll.
RejÀlt imponerad av hur Rögle kom till slutspelet efter en minst sagt svajig sÀsong.
Det behövs nog inga fler pÄminnelser om det, det Àr fakta som har nÀmnts en sisÄdÀr 14 gÄnger de senaste dygnen för oss som följt matcherna.Hoppsan. 3-0 till Rögle.
PÄminner om att inget lag, nÄgonsin, i SHLs historia med bÀst av 7-serier har vÀnt ett 0-3 underlÀge i matcher. Om nu nÄn hÀndelsevis trodde att FÀrjestads i övrigt eminenta sÀsong i högstaligan skulle fÄ ett bÀttre slut.
Det krÀvs alltsÄ att bÄde FBK och RBK Àr historiska ytterkanter Ät olika hÄll.
RejÀlt imponerad av hur Rögle kom till slutspelet efter en minst sagt svajig sÀsong.
Grattis, vÀlförtjÀnt!Halloja semifinalen, hÀÀÀÀÀÀr kommer Rögle!
Nej, VĂ€xjö fĂ„r ni faktiskt slĂ„! De har alldeles för mĂ„nga guld de senaste Ă„ren, behöver inga fler.Om inte förr sĂ„ kommer vĂ€l jĂ€vla VĂ€xjö och förstör igen - men jag invĂ€nder absolut inte mot en plan pĂ„ att ta hem hela skiten nu, skulle vĂ€ldigt gĂ€rna festa loss pĂ„ Stortorget igen och Ă„ka runt och segertuta i hela Ăngelholm!
LÄngfredagshockey och Ängestkval - fin kombo.Gött att Rögle slog FBK!
Nu ska man bara lida till i morgon. De kunde vÀl ha spelat idag.
VĂ€xjö kommer inte vara lika chockade sĂ„ det kan bli tufft. Men Ă„ andra sidan, om Rögle fortsĂ€tter prestera den hĂ€r typen av hockey sĂ„ blir det tufft för VĂ€xjö ocksĂ„. Lakers Ă€r lite av medgĂ„ngslag sĂ„ lyckas man störa tidigtâŠ.Om inte förr sĂ„ kommer vĂ€l jĂ€vla VĂ€xjö och förstör igen - men jag invĂ€nder absolut inte mot en plan pĂ„ att ta hem hela skiten nu, skulle vĂ€ldigt gĂ€rna festa loss pĂ„ Stortorget igen och Ă„ka runt och segertuta i hela Ăngelholm!
PÄ HV-forum verkar det mest handla om att betta pÄ OIK för att spelbolagen tÀnker att HV ska vinna.Nöjd med laguppstÀllningen. Och egentligen tror jag att vi reder ut det. Men alldeles för mÄnga dÄliga matcher har spelats för att jag ska vara i nÀrheten av lugn. Snarare spyfÀrdig. Hur kan man bry sig sÄ mkt om sport?