Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ăr orimligt nervös för hockeyn. Jag tror inte HV tar FBK men vi behöver poĂ€ng och matcherna mot just FBK Ă€r extra viktiga.
Ja. Jag hade inte trott pÄ ett annat resultat men det gör lika ont för det.Jag Àr nöjdare med resultatet Àn du
Trist nÀr det blir sÄ!Usch usch usch, förvisso Àr detta inte en bra sÀsong för Rögle men det har fasen aldrig gjort mer ont med kickade trÀnare Àn att slÀppa vÄra Àlskade tvillingar Abbott. Jag Àr oerhört tveksam till att det ska generera bÀttre resultat tyvÀrr. Tack Chris och Cam för allt ni har gett oss och för dessa fantastiska Är. Ni kommer alltid att stÄ kvar som legender och hjÀltar i Rögles och i min historiebok.
Jag hÄller bitvis lite lÄg profil hÀr nere i HV-land nÀr hockey kommer pÄ tal. Det blir sÄ grinigtJag Àr nöjdare med resultatet Àn du
Jag önskar att jag kunde sluta bry mig. De senaste Ären har ju bara varit smÀrtsamma.Beklagar, HV-fans. Jag har varit i en post-Abbott-depp sedan december och inte ens pallat bry mig nÀmnvÀrt om Rögles fortsatta resultat. Men nÀr det drar ihop sig till att runda av tabellen kÀnns det förstÄs lite bÀttre om vi landar pÄ rÀtt sida strecket/strecken.
Jag önskar att jag kunde sluta bry mig. De senaste Ären har ju bara varit smÀrtsamma.
Ăsch, det luktar rekord, sĂ„ hĂ€r fĂ„ bortapoĂ€ng pĂ„ en elitsĂ€song har nĂ€stan inte hĂ€nt förr för nĂ„got lag. RĂ€knar man per lönekrona sĂ„ Ă€r det definitivt rekord sĂ„ det smĂ€ller om det! Det blir SmĂ„lands-Ă„ngest-fest i bĂ€st av 7 och ett fĂ€rre lag i SmĂ„land i högsta ligan.Beklagar, HV-fans. Jag har varit i en post-Abbott-depp sedan december och inte ens pallat bry mig nĂ€mnvĂ€rt om Rögles fortsatta resultat. Men nĂ€r det drar ihop sig till att runda av tabellen kĂ€nns det förstĂ„s lite bĂ€ttre om vi landar pĂ„ rĂ€tt sida strecket/strecken.
Hv tog i alla fall ledningen innan den totala kollapsen. En kort stund av glÀdje!PÄ plats för live hockey. Har nog aldrig haft sÄ lÄga förvÀntningar pÄ prestation och resultat, sÄ rÀtt skönt ÀndÄ.
Jag lÄter mig istÀllet bli imponerad över Oskarshamns extremt konsekventa hantering av matchen. Det sÄg ganska lÀtt ut att hÄlla HV pÄ utsidan mestadels.Man ska inte vara medgÄngssupporter men nu börjar jag ledsna. SÄ uruselt!
Jag fick för övrigt en stark kÀnsla av scenen med Titanics spelande orkester av livemusiken innan nedslÀpp. Synsk eller cynisk, vem vet.Man ska inte vara medgÄngssupporter men nu börjar jag ledsna. SÄ uruselt!
FörstÄr vad du menar.Jag fick för övrigt en stark kÀnsla av scenen med Titanics spelande orkester av livemusiken innan nedslÀpp. Synsk eller cynisk, vem vet.