Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon har 6 avkommor, vilket är det minsta antalet det måste ha för höjning till Elit. De ska ha 120 avkommepoäng, varav antingen (minst) 3 med 30 poäng eller 2 med 30 poäng och 2 med 20 poäng. Sen får 10-poängare täcka upp de kvarvarande poängen - levande föl ger 10 poäng.Wow coolt! Grattis hur många avkommor har hon @ameo ? Vad krävs för elit?
Jag blev grundlurad av Cassis. För bara ett par dagar sen hade juvret precis börjat fyllas i botten, sådär så jag tänkte att det nog är ett par veckor kvar till fölning. Men i morse var det väldigt många ben under magen på henne när jag tittade ut genom fönstret... Så välkommen till världen Hippotekets Salvia (tror jag hon ska heta)
e. Kilskogens Mojito u. Hippotekets Cassis - Smevallens Royal - Freddie
Visa bifogad fil 144935
Underbart!Vi lånar en riktig Mulle-shettis ungefär en gång i veckan för dottern (6,5år) att rida på.
Barnet förklarade idag för hästen under ridningen att han skulle gå (och inte stå stilla) så att han skulle få en morot. Förstått vägen till en shettis hjärta För som hon sa när jag frågade om hon inte skulle prata ’ridspråk’ istället ’han lyssnade ju’
Visa bifogad fil 145055
Grattis till den lilla.Citerar inlägget från avelssidan...
Grattis till den lilla.
Är det inte dags för lite föer bilder på underverket nu? Hon har ju hunnit åldras flera dagar sen dess .
Hehe, jag skulle nog lätt kunna bombardera tråden med bilder på sötnosen!Håller med, visa bilder på underverket!
Kan tiden sakta ned lite? Jag hinner inte med!Håller med, visa bilder på underverket!
Igår var det Björnes ettårsdag, tänk att det gått ett helt år sedan han ramlade in i mitt liv! Tog en underbar kvällstur med Vega och sen gick jag bort och gav Björne en näve födelsedagsgodisar
Så otroligt söt