Cattis_E
Trådstartare
Sådant skär verkligen i hjärtat.Min halta lilla svarta försöker nu smita med när man går in med en annan häst. Mitt hjärta brister
Det är liksom en liten arbetsmyra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sådant skär verkligen i hjärtat.Min halta lilla svarta försöker nu smita med när man går in med en annan häst. Mitt hjärta brister
Det är liksom en liten arbetsmyra.
Lilla vännen dåRapport från nya sjukboxen.
Vi byggde i ordning en tillfällig box i lösdriften så att Eikar får mer rörelsefrihet och hon kan se ut och interagera med honom.
Reultatet blev en lugnare ponny som är mer som jag är van vid.
Hon blir frusen efter domosedanet. Hon svettas däremot i årincip inget av det vilket jag förstått att många andra gör
Hon är ju klippt, och det är svinkallt här idag.
De tre sakerna tillsammans gör att hon är inlindad i alla täcken hon äger idag.
Vad skönt!Stygn borta, sår ser bra ut.
Lite begränsad rörelse nån vecka till för säkerhets skull.
Vår värsta tid är nu...?Regnat ett par dagar nu och nu ska det bli sol och 15+. Hej fångest.
jag har använt Biltemas benreflexer (för människor), de går att klíppa till lagom längd och hela baksidan är av material som fäster i kardborren. Men de verkar inte gå att köpa (mer än i en butik) nu...Är ingen shettis (men kanske finns i?) men baltisk ponny med liknande storlek. Har ni tips på benreflexer? Mina gick ju två varv runt den lilla ponnyns ben Och tålamodet att stå på benet och få på saker är inte det längsta just nu
Jag har haft vanliga snap-reflexer till benen, alltså sånna hårda till människor som rullar ihop sigÄr ingen shettis (men kanske finns i?) men baltisk ponny med liknande storlek. Har ni tips på benreflexer? Mina gick ju två varv runt den lilla ponnyns ben Och tålamodet att stå på benet och få på saker är inte det längsta just nu
Jag har haft vanliga snap-reflexer till benen, alltså sånna hårda till människor som rullar ihop sig
Jag har också snap reflexer till benen