Cattis_E
Trådstartare
Yey! Bra att vi kunde indentifiera något som hjälpte dig, eller ja ponnyerna.För övrigt nöjd med nya grimmorna med löpande ringar under hakan, även den i storlek ponny funkade
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yey! Bra att vi kunde indentifiera något som hjälpte dig, eller ja ponnyerna.För övrigt nöjd med nya grimmorna med löpande ringar under hakan, även den i storlek ponny funkade
Vågar inte heller ta ut min ur hagen och i hagen får hon bestämma själv vart hon vill sätta fötterna.Häromdagen. Is och stunds sysselsättning.
Noll motion justt nu.
Vi har en kombination av så gott som alla dåliga underlag som finns.
En mindre incident när jag var ite med fjordingen fick mig att ställa av. Riskerar inte skadad häst(ar) lagom till bättre underlag sedan.
Det suger men ändå.
Saknar ridhuset från stallet jag hade Eikar förr enormt just nu...
Visa bifogad fil 138741
Jag har ju sko, snösula och fyra brodd, så normalt sett vågar jag ta ut i de flesta vinterfören.Vågar inte heller ta ut min ur hagen och i hagen får hon bestämma själv vart hon vill sätta fötterna.
Saknar våren just nu. Men orolig hur det ska gå med hennes EMS samtidigt.
Vad trist. Tror inte du finns nära mig heller tyvärr .Har inte varit i stallet på ett tag och har fått ställa in några gånger på raken pga orsaker. Fick frågan om jag skulle komma i helgen men jag har varit sjuk och orken finns inte, så var tvungen att säga nej.
Skrev att jag kanske måste ta en paus, för jag får inte ihop livet just nu. Vilket är sant. Det kändes skönt att säga det och ägaren svarade att jag är välkommen när jag vill framöver
Några minuter senare går jag in på Facebook, då har hon lagt ut frågan om hjälp med shettisarna. Så man var utbytbar. Såklart. Jag förstår det.
Även om det stack till lite i hjärtat känns det okej. Det har inte riktigt känts rätt. Får se vad som händer nu framöver…
Grattis till fina resultatIdag tog jag med mig Hippotekets Rimini på en lokal ponnyutställning, för flera raser. Hon blev Bäst i Rasen med 42 poäng! . Vi hade också med oss Kilskogens Mojito som blev reserv BIR med 41p.
Visa bifogad fil 140363
Grattis!Idag tog jag med mig Hippotekets Rimini på en lokal ponnyutställning, för flera raser. Hon blev Bäst i Rasen med 42 poäng! . Vi hade också med oss Kilskogens Mojito som blev reserv BIR med 41p.
Visa bifogad fil 140363
@Novienna hur gick det med din häst?
Men hur gulligHon kom ju tillbaka hem igen och efter lite turer fram och tillbaka så kom vi fram till att de skulle bli halvfodervärdar men att hon står kvar i samma stall som jag haft henne men några veckor senare var det tydligen både för dyrt och mycket jobb (fast det borde ju vara mindre än om de stått för allt själva?), nu har jag knappt hört ifrån dem på ett par veckor så antar att de inte är intresserade längre..
Björne har flyttat till hingstflock och trots att han är den minsta i gänget funkar det toppen. Men det är dyrt med två hästar och skolan tar mycket tid så vet faktiskt inte vad jag ska göra, funderar på att hitta någon annan som kan låna Vega tills jag är klar med skolan i alla fall..
Visa bifogad fil 141190
Irriterande med fint väder-medryttare.Det är helt okej @Cattis_E
Ibland är livet så.
Mina medryttare från i höstas har hört av sig igen nu när vädret är bättre. Känner mig lite sur faktiskt men tänker inte låtsas om det så sa att de var välkomna. Min lilla svarta är däremot halt och jag är väldigt osäker på prognos. Just nu står han på boxvila och promeneras bara. Lilla vita var jätteglad när grabben red sist, ibland kan hon också vara flockbunden och inte vilja gå ensam men då var hon bara glad. Önskar att vi kom ut på ridtur oftare, ska försöka lobba lite för det.