Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter lite hopplöst.
Ska ev chansa på ett begagnat Amigo storlek 95 som finns i närheten, annars får jag definitivt kolla med Glada hästen..Låter lite hopplöst.
Amigo/horseware brukar ha halvstorlekar också. Jag jade nog velat testa deras storlek som motsvarar 100cm.
Men det beror ju på bogen då. Och årislapåen kamsle är högre på deras.
På större Amigo ligger bogen utmärkt på min ganska grova fjord. Men låg lika utmärkt på min nättare islandshäst.
Men om du vill prova åka till Glada hästen kolla att de har hemma innan du åker. Annars borde de kunna ta hem.
Visa gärna bild när du provat det. Jag har inte provat Amigo på Mumma. Hon har Bucas nu men vra att veta för framtida behovSka ev chansa på ett begagnat Amigo storlek 95 som finns i närheten, annars får jag definitivt kolla med Glada hästen..
Vi har ett Amigo till hingsten, som har lite grövre hals. Kunde nog haft en (halv) storlek mindre, men det funkar - som regnrock... Minns inte om det var 95 eller 100.Visa gärna bild när du provat det. Jag har inte provat Amigo på Mumma. Hon har Bucas nu men vra att veta för framtida behov
Ett ofodrat Amigo storlek 95. Han är typ 95 hög tror jag.Vad bra det ser ut.
Bättre än Mummas bucas som är på gränsen till för kort i sidorna?
Vilken storlek blev det?
Och hur hög var ponnyn nu igen?
Mumma går ju också mycket ytan. Men nu hade hon täcke när det snöade som mest för det är så himla svårt att få bort isen när hon bli isig i pälsen. Har ju kallstall så vod is måste jag ta in och lägga ulltäcke i timmar. Och is vill jag inte lägga utrustning på..Hippotekets Cassis visar hur bra det är med isolerande päls! När snön skrapades bort var hon torr under! Eller nåja, kanske lite fuktig på ytan, men inte mer...Visa bifogad fil 137113
Yes, det brukar jag göra. Små barn ska ha små ponnyer.ror det är @ameo som alltid tjatar om att man inte ska ha för stor ponny till barn och jag kan bara hålla med så mycket.
Mumma ligger i ordentligt lä ttots att hon har en hel del lugg.Visa bifogad fil 138224
Småländskt skogstroll...
Ja alltså Lovis är verkligen en klass för sig...Mumma ligger i ordentligt lä ttots att hon har en hel del lugg.
Men hon har ofta tofs eller fläta vid motion och ibland i hagen för att slippa isklumpar.
Det sliter ju lite, men sådär mycket hade hon inte haft oavsett tror jag..
Ja, det verkar onekligen så.Ja alltså Lovis är verkligen en klass för sig...