shetlandsutställningar

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Elina vs Cisco
  • Startdatum Startdatum
E

Elina vs Cisco

hejsan är ny på det här med utställningar gällande shettisar, har en 1 årig hingst som jag skulle vilja visa...
så jag skulle vilja veta hur en utställning går till, vad det kostar, och vart man kan hitta utställningarna ;) mejla gärna elinabergsten5@hotmail.com
tack på för hand
mvh elina

Sv: shetlandsutställningar

Gå in på www.shetlandsponny.se så får du reda på var o när det är utställningar. Det finns dessutom regionalföreningar, så kanske det dyker upp en utställning i din region som passar er.

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 578
Senast: ildiko
·
Hemmet Jag vill köpa en bubbelmaskin till vår son i julklapp, men jag hittar ingen vettig modell! Fick tipset om Power, men den verkar ha...
Svar
1
· Visningar
216
Senast: kamomillo
·
Katthälsa Hej! Min 16 årige hane har hypertyreos (bra T4 värde nu m h a medicin Apelka vet) samt så har han jättemycket artros, särskilt i...
Svar
10
· Visningar
449
Senast: Joppsa
·
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...
2
Svar
35
· Visningar
350
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX