uppgivenmamma
Trådstartare
@uppgivenmamma
Jag tänker mycket på er och undrar hur det går?
Skriv gärna en rad när du orkar och har tid.
Varm kram
Tack för omtanken
Det händer lite annat i livet just nu som tar min energi så därför har jag inte orkat uppdatera men det är fint att se att ni tänker på oss
I måndags förra veckan var vi hos socialen och hade möte med deras nätverksmänniska som ska hjälpa oss att få till ett möte på skolan. Hon ringer och bjuder in alla själv och fixar med allt så vi behöver bara ta oss dit så att säga. Jätteskönt!
Dock svårt att hitta en tid som funkar för alla men nu har vi nog hittat en dag. Får se om alla kan. Då blir det i slutet av månaden.
Och innan dess så ska jag och dottern till socialen på fredag så dom får prata med henne och höra vad hon vill ha ändring på på sin skola. Det är högst preliminärt att vi tar oss dit men jag hoppas planen håller så vi kommer dit. Annars får vi boka om till senare. Inte så mycket att göra och socialen är helt införstådda med det som tur är.
Vi skickade in en hafsig komplettering om den verbala mobbningen till skolinspektionen och dom har inte hört av sig igen så jag antar det var godkänt?
Däremot fick vi ett brev från DO idag om att dom utsett en handläggare åt oss.
Det står att dom kontaktar oss om dom behöver ytterligare uppgifter, så jag får se vad som händer.