Sett o hört på en Ft

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Sett o hört på en Ft

Jag antar att det är mig och fio du syftar på.
JA

Där vet du inte hela bakgrunden även om du läst här på forumet.
Nä och?

Du vet inte hur det är ute på tävlingar tex
Nä just det, och det är det som är poängen, det är inte så ute på tävlingar inom travet, den typen av konkurrens och missunnsamhet finns inte...

LenaH, komigen, jag kan skriva nåt dumt *S*

Borttagna inlägg

Jag har efter synpunkter från vissa rensat lite i tråden, jag är helt medveten om att det fortfarande finns tveksamma inlägg och jag kna ha missat saker som är lika illa som det jag tagit bort, ber om ursäkt isåfall.

Grunddiskussionen i tråden är intressant men tyvärr är många inlägg skrivan i trist ton men jg vill inte resna alltför mycket för då blir tråden obegriplig, dock är enskilda personers tävlingsresultat ointressanta i sammanhanget och sådana inlägg har jag försökt rensa bort.

Fortsätt gärna att dikutera men på ett bra sätt, jag har inte tid att gå igenom långa trådar noggrant, sitter på jobbet nu och kvällarna denna veckan har gått åt till halmlastning och ridnning det är därföär jag itne försökt ordna upp tidigare.

jag tycker bara att det är jäkligt konstigt att man inom sporten blir så elaka mot varandra...som om vi på trav skulle sitta o slänga skit på varandra om det gått bra eller dåligt....men det verkar vara ett mer utbrett beteende på ridsidan, helt ärligt, att man inte kan glädjas åt andras framgångar mer än dom som står en närmast själv....

Det är inte en fråga om konkurrens och missundsamhet.

Det är en fråga om att vissa anser sig vara elitryttare när de inte är det. Och att rusa upp på läktaren för att sen kunna klaga...

Sv: Borttagna inlägg

Tulip skrev:
Jag har efter synpunkter från vissa rensat lite i tråden, jag är helt medveten om att det fortfarande finns tveksamma inlägg och jag kna ha missat saker som är lika illa som det jag tagit bort, ber om ursäkt isåfall.

Grunddiskussionen i tråden är intressant men tyvärr är många inlägg skrivan i trist ton men jg vill inte resna alltför mycket för då blir tråden obegriplig, dock är enskilda personers tävlingsresultat ointressanta i sammanhanget och sådana inlägg har jag försökt rensa bort.

Fortsätt gärna att dikutera men på ett bra sätt, jag har inte tid att gå igenom långa trådar noggrant, sitter på jobbet nu och kvällarna denna veckan har gått åt till halmlastning och ridnning det är därföär jag itne försökt ordna upp tidigare.
På lördag förmiddag kan ni ha full pajkastning här!! :angel:

är du elitryttare då?? för det låter nästan så i dina inlägg iallafall, eller åtm snäppet under..

Narcissa__Malfoy skrev:

Det är en fråga om att vissa anser sig vara elitryttare när de inte är det. Och att rusa upp på läktaren för att sen kunna klaga...

Jisses...dettta har jag HELT missat... Måste varit spännande läsning! :rofl:

Jag är ingen elitryttare.

Om någon vill veta mina referenser så är de:
Ridit MSV ft
130-hoppning nationellt
Msv dressyr....FEI på ponny.

För att vara elitryttare ska man ha gjort lite mer.

Det har väl inte varit så mycket läsningen här på Buke som det varit ute på tävlingar. Jag kan säga att det inte var jag som rusade upp på läktaren eller pratade en jäkla massa skit för mina lagkamrater.

Senast ändrad av en moderator:

Ja men du kan inte vara med, du ska slänga upp merparten av de 5 ton hö som kommer som kompensation för ditt tränande (ska det verlkligen var nödvändigt ;) ) inför dina fälttävlansstarter som lämnat oss andra tappra i sticket under halmleveranserna.

Som vanligt smiter Lena undan allt arbete. Jaja...vissa har det glassigt... ;-)

Låter spännande... lite nyfiken blir jag allt. Har du tid o lust får du gärna PM:a!! :bump:

Narcissa__Malfoy skrev:

1. vad är det då frågan om?
2. varför bryr du dig om vad vissa anser sig själva vara? Om jag anser att jag är bästa travamatören i sverige så behöver väl inte andra bry sig om det? Varför har du ont av vad andra anser sig vara? Bry dig om dig själv och ditt eget anseende istället, det är väl viktigare? Varför reta upp sig på andra?

Hästen som hoppar över de lilla huset, är det från Stångberga?

Orkar inte lägga mej i diskussionen då jag anser den vara meningslös och byggd på tomma argument.

Tulip skrev:
Ja men du kan inte vara med, du ska slänga upp merparten av de 5 ton hö som kommer som kompensation för ditt tränande (ska det verlkligen var nödvändigt ;) ) inför dina fälttävlansstarter som lämnat oss andra tappra i sticket under halmleveranserna.
Jag kanske kan få Pappsen att jobba lite hårdare på att få hjärtinfarkt? :angel:
Nä, skämt åsido, jag kommer. Fast åas, jag kanske kan få Gammeln att komma och hjälpa till istället? Eftersom jag måste träna så förb*nnat för att rida debutant? :angel:

;)

PS, tack för skivan! Några fina bilder kan jag def plocka ut! :)

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka