Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så tänkte jag med väldigt länge men nu när jag börjat se den är jag fast. Varför jag rekommenderade den till dig är för att jag även sett och gillar de tre första serierna som du nämnde.Känns inte riktigt som min stil men ska kolla några avsnitt.
The Good wifeJag har sett Lie to me, Make it or break it, orange is The new black och breakout kings på Netflix som jag gillar mkt. Tips på vad som kan passa mig? Inte overkligt.
Då ska jag prova!Så tänkte jag med väldigt länge men nu när jag börjat se den är jag fast. Varför jag rekommenderade den till dig är för att jag även sett och gillar de tre första serierna som du nämnde.
Älskade första säsongen! Men finns inte på Netflix och ingen annanstans heller?The Good wife
Tar mig tyvärr inte igenom första avsnittet.Pretty Little Liars!
HoC har jag sett och tyckte jag var segt. Breaking bad tog jag mig inte igenom. Kräsen.Jag kan rekommendera följande serier: House of Cards, Breaking Bad och Nurse Jackie
Suits gillar jag.Suits, White collar, Gossip Girl, Grace and Frankie är bra allihopa och inte direkt overkliga (om du menar typ övernaturligt och så) nån av dem.
Sen finns det mängder med bra kriminalserier om du gillar det?
För rå för mig tyvärr.Sons of anarchy är bra även den, jag som inte gillar Twilight och GoT.