Sv: Ser ni vad jag ser - behöver låna fräscha ögon
Och som vanligt är ni ute och snurrar så det sjunger om det, jag har skrivet att saken är utagerade jag har fått hjälp med vad jag tyckte jag såg av folk som är kunniga.
Säg en enda anledning att jag skulle lägga ut någon film när det inte finns något jag vill ha hjälp med, nej du ni har försuttit alla chanser i världen att få se en enda millisekund av någon film.
Det är så löjligt så att hälften hade räckt med de kommentarer som vissa gjort tom utan att ens ha sett någon film, vissa verkar också ha tittat väldigt noga iom att de inte ens ser att hästen skyggar och slänger sig i sidled vid porten utan påstår att den går fram skratt retande när det syns klart och tydligt om man over huvudtaget tittar på filmen. Eller varför inte den som kommenterar om glappande tygel när hästen travas på helt lång hängande tygel öhhhhh ja då brukar tyglarna faktiskt glappa få hästar har så lång hals att de håller en helt utsläppt tygel sträckt.
Vissa i tråden borde kanske i stället lära sig ett och annat man vrider ju sig av garv när man ser filmer eller bilder på när de rider kanske är de totalt ute och snurrar och tror att de är på rätt spår i sin ridning. Resulaten brukar tala för sig själv........
Någon som knappt kan ta sig runt en 90 klubbhoppning eller någon som tävlat svår klass på egenutbildade hästar. Någon som aldrig utbildat hästar mer än möjligen någon skugsmulle jämfört med någon som plockat fram tävlingshästar på löpande band i 20 år med framgångar tom svår klass hoppning, msv dressyr, unghästfinaler, ett stort antal diplomhästar, gångartsvinnare osv majoriteten av dessa dessutom från billiga från början mediokra hästar ja vem tror ni vet vad den sysslar med och vem tror ni är ute och snurrar utan att ha koll på någonting. Tror ni på fullaste allvar att ni har rätt........