pepp

Trådstartare
Finns det någon bukare som bor i närheten av ett Sephora?

Jag behöver få tag i en eyeliner därifrån, nämligen Kat Von D:s Tattoo liner i svart!

Skulle eventuellt kunna kika efter den på fredag om ingen annan har vägarna förbi innan det, ska inte till Sephora specifikt men har ärenden i närheten o borde gå rätt snabbt att springa in på Sephora då också tycker jag :D

Skulle eventuellt kunna kika efter den på fredag om ingen annan har vägarna förbi innan det, ska inte till Sephora specifikt men har ärenden i närheten o borde gå rätt snabbt att springa in på Sephora då också tycker jag :D

Vore jättesnällt! Jag kan pm:a mitt nummer sen utifall att! Har möjlighet att swisha också :)

Liknande trådar

Samhälle Ponera att en person försvinner i området där du bor. Kan du tänka dig att hjälpa till att söka efter personen ? Jag tänker organiserade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 652
Senast: co-SMAD4
·
Hemmet Har blivit helt besatt av gamla jugend sängbord med marmorskiva, precis som resten av Sverige. :D De verkar svåra att få tag på och går...
Svar
4
· Visningar
445
Senast: Wysiwyg
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 430
Senast: Shaggy
·
Samhälle Kollase på kommunens hemsida och följande krävs: "Detta krävs av dig som ska införa fastighetsnära insamling Du som är fastighetsägare...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
3 974
Senast: Badtz Maru
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar