Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
En till med snö och solsken!
Överlycklig snuzze och glad matte.
Jag har varit så less på mörker, regn och bottenlös lera. Nu kan jag ladda mitt inre batteri med lite solenergi.
En till med snö och solsken!
Överlycklig snuzze och glad matte.
Jag har varit så less på mörker, regn och bottenlös lera. Nu kan jag ladda mitt inre batteri med lite solenergi. Visa bifogad fil 160070
Två decimeter snö, lite sol och några minusgrader även här, vilket min storpudel inte har något emot att gå ut och gå i (inte de andra två heller, men det blev inget foto på dem och deras promenad )
Vi har haft ett supermysigt ”jullov” på landet! Nyårsafton blev helt perfekt. Vi var bortbjudna på middag men körde hem till kl 23 och då låg alla hundar och sov så hårt att de inte ens hörde bilen. Någon smällare långt bort hörde vi annars var det helt tyst. SÅ skönt och sån skillnad mot om vi varit hemma i Skåne!
Hästnyheter Fast det ÄR ju ett problem ur smittskyddsperspektiv. Om någon förfalskat ett datum på tre dagar kan de likadana göra det på 30, 60 eller...
Hästmänniskan Jag har ju en från verksamhet och den är lika trygg och rar som i verksamhet. Däremot är hon (förståeligt nog) absolut inte förtjust i...