Senast tagna bilden XV

Får mysa med denna tjej hela helgen 🥰
1000056213.webp
 
Men jag mutade med godis och även sa ordet "godis", vilket han ju vet vad betyder så då kom öronen fram en snabb sekund!

Hans nose har blivit svart nu under sommaren igen, från vinterns vita snösnose. Undrar om den blir vit denna vintern igen! Men vinterpälsen börjar komma rejält nu, i somras kunde man ana rosa hud i öronen och i ljumskarna, det går inte längre tex, pälsen mellan tårna har igen blivit längre och fylligare, finns nog ingen hud på hans kropp längre, utan päls då! :)
462716702_10160792159598877_3126841649237219283_n.webp
 
Men jag mutade med godis och även sa ordet "godis", vilket han ju vet vad betyder så då kom öronen fram en snabb sekund!

Hans nose har blivit svart nu under sommaren igen, från vinterns vita snösnose. Undrar om den blir vit denna vintern igen! Men vinterpälsen börjar komma rejält nu, i somras kunde man ana rosa hud i öronen och i ljumskarna, det går inte längre tex, pälsen mellan tårna har igen blivit längre och fylligare, finns nog ingen hud på hans kropp längre, utan päls då! :)
Visa bifogad fil 154837
Va söt! Han ser ändå snäll ut med sina ljusa ögon 🙂
 
Va söt! Han ser ändå snäll ut med sina ljusa ögon 🙂
Tack! :) Han ÄR snäll, väldigt snäll, älskar alla! Men en del är rädda för honom just pga hans ljusa ögon, tycker att han ser farlig ut, arg kanske. Det är det sista han är faktiskt. Han har åsikter om det mesta, men är inte arg, kan sura, tex när jag ska in honom från altanen och han inte går in frivilligt och det inte går att locka utan jag måste ta tag i halsbandet. Då slänger han sig på golvet, vägrar gå och när jag struntar i det och tar tag i honom och går ändå och tjatar, så fräser han åt mig och går in. Som en katt. Inget allvarligt (huskysar har åsikter om allt och låter alla veta det ju) men på den nivån är hans "farlighet" som folk tycker han ser ut. :)

En kvinna köpte mina fönsterlampor i veckan och han träffade henne för första gången men älskade henne i alla fall, världens bästa vän sa han :D Det är sådan han är, tydligen var han sådan när helt okända gick in och gick ut med honom när jag var på akuten också.... :rofl: :meh::p
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 238
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 723
Senast: Lobelia
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 123
Senast: Barbabelle
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 098

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Adventskalendertråden 2024
  • Sundsvall?
  • Gift vid första ögonkastet 2024

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Första hund
  • Det bästa med ”din” ras

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp