Varför en ledsensmiley @Harrysen ?
Gissar feltryck?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför en ledsensmiley @Harrysen ?
Någon gång ska jag nog ha en Golden, är uppvuxen med dom och dom är ju så charmiga.Äntligen helg!! Så ska ryggläge infinnasVisa bifogad fil 128503
Dom är beroendeframkallandeNågon gång ska jag nog ha en Golden, är uppvuxen med dom och dom är ju så charmiga.
Sorry! Siktade på hjärtat!Varför en ledsensmiley @Harrysen ?
Stackars långnäsan!
Tänk typ "katt i hundförpackning" De har en väldigt bra off-knapp, och en väldigt bra on-knapp. Antingen sover de, eller så är det full fart. Det där med att springa i halvfart, eller bara gå runt och kolla vad deras människa gör, det är inget för dem. Ska det göras ska det göras ordentligt, typ Mina salukis vill absolut ha dagliga långpromenader och vill gärna springa lösa dagligen, men de är nöjda även om de får mindre och det är inga problem att ha lugna perioder vid behov.Tycker både din hund och @RedChili s e så fina! Var nån mer som postade bild nyligen Fått upp ögonen för vinthundar . Sen vet jag typ noll och nada om hur lika/olika raserna är. Eller nåt annat. Men de verkar så trevliga och mysiga förutom att de är fina. Lagom sällskapshundar om de får sträcka ut nån gång om dagen, eller kräver de mer?