Senast tagna bilden XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_20230916_220907.webp

Fint namn! Ingen vinnande strategi då 😅😂.

Jag ville köpa dessa lite större från Rawh (Stavning?), Han har nämligen försökt svälja lite för stora bitar av olika tugg innan så jag är nojig🥴. De var dyyra (och helt ointressanta). Missbedömde hans storlek lite i affären också, skulle kanske tagit storleken under😳😝. Benet är typ lika stort som Harry.Visa bifogad fil 127998
Tips, namnet står skrivet på benet :D (Rauh) Jag har också de där benen hemma, nöthuden då, för älg var dyrt (dyrare...). Lily ÄLSKAR den där enorma storleken. Hon springer runt med dem och ser löjligt stolt ut, sedan försöker hon klämma fast benet mot något för att lättare kunna tugga på det, men tuggar, det gör hon! Hon har dock flera, så det ser inte ut att hända så mycket med dem eftersom hon tuggar bara några minuter per dag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 569
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 501
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 886
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa I morgon har det gått en vecka sen kastreringen av vår hanhund. Tycker att läkningen ser fin ut och han verkar inte ha ont, slickar inte...
Svar
17
· Visningar
1 106

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka