Senast tagna bilden XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_20230916_220907.webp

Fint namn! Ingen vinnande strategi då 😅😂.

Jag ville köpa dessa lite större från Rawh (Stavning?), Han har nämligen försökt svälja lite för stora bitar av olika tugg innan så jag är nojig🥴. De var dyyra (och helt ointressanta). Missbedömde hans storlek lite i affären också, skulle kanske tagit storleken under😳😝. Benet är typ lika stort som Harry.Visa bifogad fil 127998
Tips, namnet står skrivet på benet :D (Rauh) Jag har också de där benen hemma, nöthuden då, för älg var dyrt (dyrare...). Lily ÄLSKAR den där enorma storleken. Hon springer runt med dem och ser löjligt stolt ut, sedan försöker hon klämma fast benet mot något för att lättare kunna tugga på det, men tuggar, det gör hon! Hon har dock flera, så det ser inte ut att hända så mycket med dem eftersom hon tuggar bara några minuter per dag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
5 6 7
Svar
124
· Visningar
5 897
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
740
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 022
Övr. Hund För att inte kapa sällskapshundstråden. Vad menas egentligen när uppfödare skriver så? Om det är en jaktras och de enbart säljer till...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 595
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar