Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Hejsan! Det där kostar 1000 godisar idag!" Visa bifogad fil 128422
(Jag och min kollega hade lite kul när vi ändå hade ut hundarna i butiken för att fotografera lite nya produkter )
Jag får se till att fixa det en annan gångVid snabb anblick ser de ut att ha slips dessutom
"Hejsan! Det där kostar 1000 godisar idag!" Visa bifogad fil 128422
(Jag och min kollega hade lite kul när vi ändå hade ut hundarna i butiken för att fotografera lite nya produkter )
Hade kastat kontokortet på demOm de skulle stå i kassan hade ni mångdubblat försäljningen! Vem vill inte handla av de damerna liksom
Varför känns det som att du har fångat en del av hans personlighet på pricken här?
Tycker både din hund och @RedChili s e så fina! Var nån mer som postade bild nyligen Fått upp ögonen för vinthundar . Sen vet jag typ noll och nada om hur lika/olika raserna är. Eller nåt annat. Men de verkar så trevliga och mysiga förutom att de är fina. Lagom sällskapshundar om de får sträcka ut nån gång om dagen, eller kräver de mer?
Nu kan jag bara tala för whippet, men ja, väldigt trevliga hundar och mysiga nä, dom är rätt nöjda om dom får springa lite några gånger i veckan, åtminstone våra (min mamma och min syster har varsin också). Deras springer bara i vår hage hemma på gården, Tilda är lös på promenader flera gånger i veckan nu när det inte är koppeltvång och verkar uppskatta det det är inte alltid våra promenader blir så långa (genomsnitt är väl att vi är ute i ca 45-60 min), men eftersom hon får springa själv ibland så verkar hon nöjd ändå. Vi tränar ju en del med näsan också, så hon får utlopp för det med.Tycker både din hund och @RedChili s e så fina! Var nån mer som postade bild nyligen Fått upp ögonen för vinthundar . Sen vet jag typ noll och nada om hur lika/olika raserna är. Eller nåt annat. Men de verkar så trevliga och mysiga förutom att de är fina. Lagom sällskapshundar om de får sträcka ut nån gång om dagen, eller kräver de mer?
Varför en ledsensmiley @Harrysen ?