Senast tagna bilden XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
"Hejsan! Det där kostar 1000 godisar idag!" :D
379436337_188359350945093_9199832937773649145_n.webp

(Jag och min kollega hade lite kul när vi ändå hade ut hundarna i butiken för att fotografera lite nya produkter :rofl: )

Tycker både din hund och @RedChili s e så fina! Var nån mer som postade bild nyligen Fått upp ögonen för vinthundar 😍 . Sen vet jag typ noll och nada om hur lika/olika raserna är. Eller nåt annat. Men de verkar så trevliga och mysiga förutom att de är fina. Lagom sällskapshundar om de får sträcka ut nån gång om dagen, eller kräver de mer?
Nu kan jag bara tala för whippet, men ja, väldigt trevliga hundar och mysiga ❤️ nä, dom är rätt nöjda om dom får springa lite några gånger i veckan, åtminstone våra (min mamma och min syster har varsin också). Deras springer bara i vår hage hemma på gården, Tilda är lös på promenader flera gånger i veckan nu när det inte är koppeltvång och verkar uppskatta det 😊 det är inte alltid våra promenader blir så långa (genomsnitt är väl att vi är ute i ca 45-60 min), men eftersom hon får springa själv ibland så verkar hon nöjd ändå. Vi tränar ju en del med näsan också, så hon får utlopp för det med.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
5 6 7
Svar
124
· Visningar
5 897
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
740
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 022
Övr. Hund För att inte kapa sällskapshundstråden. Vad menas egentligen när uppfödare skriver så? Om det är en jaktras och de enbart säljer till...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 595
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar