Senast tagna bilden XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
"Hejsan! Det där kostar 1000 godisar idag!" :D
379436337_188359350945093_9199832937773649145_n.webp

(Jag och min kollega hade lite kul när vi ändå hade ut hundarna i butiken för att fotografera lite nya produkter :rofl: )

Tycker både din hund och @RedChili s e så fina! Var nån mer som postade bild nyligen Fått upp ögonen för vinthundar 😍 . Sen vet jag typ noll och nada om hur lika/olika raserna är. Eller nåt annat. Men de verkar så trevliga och mysiga förutom att de är fina. Lagom sällskapshundar om de får sträcka ut nån gång om dagen, eller kräver de mer?
Nu kan jag bara tala för whippet, men ja, väldigt trevliga hundar och mysiga ❤️ nä, dom är rätt nöjda om dom får springa lite några gånger i veckan, åtminstone våra (min mamma och min syster har varsin också). Deras springer bara i vår hage hemma på gården, Tilda är lös på promenader flera gånger i veckan nu när det inte är koppeltvång och verkar uppskatta det 😊 det är inte alltid våra promenader blir så långa (genomsnitt är väl att vi är ute i ca 45-60 min), men eftersom hon får springa själv ibland så verkar hon nöjd ändå. Vi tränar ju en del med näsan också, så hon får utlopp för det med.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 569
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 501
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 886
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa I morgon har det gått en vecka sen kastreringen av vår hanhund. Tycker att läkningen ser fin ut och han verkar inte ha ont, slickar inte...
Svar
17
· Visningar
1 106

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Adventskalendertråden 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar