Senast tagna bilden XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kämpar med klopkklippningen.
Nämnde det på valpkursen varpå min fina granne utbrister - kloslip, har du testat det? Det har jag ju inte för jag ha inte ansett att det var värt pengarna att köpa nåt jag inte vet fungerar. Hon hade en hon köpt, men sen kommit på att det tar alldeles för lång tid att fixa ett halvdussin shar-peiers klor med slip. Lovade leta reda på den och släppa i min brevlåda nån dag.

Vilka människor det finns!!
Äh, fan.
Fel tråd. Sorry.

Tittar lite på tv 😁
IMG_20230702_205635.webp

Lova tar skalandet ett steg längre och vecklar upp rullade tuggben. 😂 Men självklart skalar hon även bort ev kött först. 😁
Lily viker upp benen från Rauh med godsaker i, så jag är inte direkt förvånad över hur hon behandlade de här :p Tycker det är svårt med tuggben. Ebrah äter antingen för snabbt eller inte alls. Att hitta tillräckligt tuffa ben som faktiskt äts och gör något för tänderna är snudd på hopplöst, men de här kändes ok iaf.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
7 8 9
Svar
178
· Visningar
8 563
Senast: ii-ssa
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
748
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 105
Övr. Hund För att inte kapa sällskapshundstråden. Vad menas egentligen när uppfödare skriver så? Om det är en jaktras och de enbart säljer till...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 634
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?