Den anklagande blicken!Det började regna...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den anklagande blicken!Det började regna...
Jag tror jag vet vilken modell du menar, en soffan som är mer kvadratisk i sitsen och som man kan bygga ihop lite hur man vill?Du borde ha en likadan soffa som en vän till mig. Den är jättedjup! Perfekt när man vill sitta och mysa med hundarna.
Hon är VÄLDIGT tydlig med vad hon tycker om saker och tingDen anklagande blicken!
Ingen aning om ifall just den går att bygga ihop hur som helst, men den är absolut mer kvadratisk i sitsen (och har en fantastisk schäslong!). Borde väl finnas någon soffa med den formen som är skinnsoffa också?Jag tror jag vet vilken modell du menar, en soffan som är mer kvadratisk i sitsen och som man kan bygga ihop lite hur man vill?
Vi har tyvärr insett att man inte kan leva med tygsoffor och Broholmer. Dom fäller något extremt, så får smärre panik med tygsoffor. Skinnsoffa är mycket lättare att hålla ren
Hon passade jättebra i det där täcket, jättefin!Vi matchar bra idag Visa bifogad fil 103938
Tack så jättemycket ja jag blev väldigt nöjd! Min mamma tyckte det var så fint tyg så jag fick sy ett åt hennes hund ocksåHon passade jättebra i det där täcket, jättefin!