Ja hon tar verkligen livsnjuteriet till en helt annan nivåDin staffe verkar vara den mest livsnjutande hund som finns, hon ser alltid lika nöjd och glad ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja hon tar verkligen livsnjuteriet till en helt annan nivåDin staffe verkar vara den mest livsnjutande hund som finns, hon ser alltid lika nöjd och glad ut
I det läget måste man köpa en extra cheeseburgare som hunden kan fåVisa bifogad fil 103771
Livet är bra orättvist
Det är självmord att ge en staffe människomat, speciellt i slutna utrymmenI det läget måste man köpa en extra cheeseburgare som hunden kan få
Zelda inventerar alltid matkassar och hittar ofta något intressant
Köpte fryset blod idag ä, tänkte vi kunde lägga lite spår sen (efter älgjakten), och någon hittade den i påsen Visa bifogad fil 103809
Tilda brukar inte bry sig nämnvärt, men fruset blod luktade tydligen tillräckligt mycketZelda inventerar alltid matkassar och hittar ofta något intressant
Du borde ha en likadan soffa som en vän till mig. Den är jättedjup! Perfekt när man vill sitta och mysa med hundarna.Visa bifogad fil 103821
Jag låg i soffan tills jag inte fick plats