Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men Ă„Ă„Ă„h!
Jag har en tröja köpt pĂ„ ĂB som passar en 8 veckors dvĂ€rgschnauzervalp, sĂ„ den borde onekligen passa en chihuahua.Yoda Ă€r sĂ„ frusen, men har inte hittat nĂ„got tĂ€cke eller tröja i sĂ„ liten storlek att det passar honom
Ett tips Àr att till en sÄ liten bara ta en jackÀrm och klippa till tills vidare. Har gjort det till en av vÄra minsta, den passar fortfarande Àven om den inte Àr optimal.Yoda Àr sÄ frusen, men har inte hittat nÄgot tÀcke eller tröja i sÄ liten storlek att det passar honom
Jag var in pÄ zoo.se för nÄgon dag sedan och sÄg sÄ galet smÄ tröjor att jag spontant skrattade Ät dem. De var inte mÄnga centimeter lÄnga! Borde passa för chihuahuavalp och finns dÄ sÀkert i deras webshop ocksÄ. Sedan finns det en jÀttebra pyttigt liten tröja hÀr: http://www.sofadogwear.eu/detail.php?kategorie=39&id=1534 kanske lite onödigt dyr att köpa till vÀxande valp dock.Yoda Àr sÄ frusen, men har inte hittat nÄgot tÀcke eller tröja i sÄ liten storlek att det passar honom
Men Ă„Ă„Ă„h!
"Sometimes my lips, get stuck on my teefs..."
HÀr Àr den jag gjort:Ett tips Àr att till en sÄ liten bara ta en jackÀrm och klippa till tills vidare. Har gjort det till en av vÄra minsta, den passar fortfarande Àven om den inte Àr optimal.
Jag hade en sönderklippt plastpÄse som regntÀcke pÄ Lily (och pÄ Ebrah nÀr hon var valp) innan de större regntÀckena hÀr hemma passadeNÀr det handlar om en valp gör det vÀl inte heller nÄgot att det inte Àr sÄ fint, hunden lÀr ju ÀndÄ vÀxa ut det.
HÀr Àr den jag gjort:Visa bifogad fil 86457
Mina sykunskaper Àr verkligen inte att skryta med och tÀcket Àr inte fint, men duger. NÀr det handlar om en valp gör det vÀl inte heller nÄgot att det inte Àr sÄ fint, hunden lÀr ju ÀndÄ vÀxa ut det.