Senast tagna bilden XIII

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Min valp som busar med dotterns hund 😍

Bifogade filer

• 48E4ECAE-D87B-4705-9BF7-0EED7A7B47C1.webp
    48E4ECAE-D87B-4705-9BF7-0EED7A7B47C1.webp
    226,7 KB · Visningar: 77
Jag bestÀmde mig för att försöka fÄ bild pÄ storleksskillnaden mellan Ebrah och Lily. Och, Lily stod STILLA tillrÀckligt lÀnge för bilder :banana: Hon har börjat lÀra sig vad "stÄ" betyder, vilket underlÀttar betydligt vid sÄna hÀr tillfÀllen :p Ingen av dem ville stÄ fint, sÄ alla ben spretar Ät alla hÄll och Lily krummar upp med ryggen lite pÄ första bilden, men just för att illustrera storleksskillnaden blev det ju bra.

FrÄn sidan Àr det ju inte sÄÄ stor skillnad ÀndÄ.
274668584_2209584609189907_4977780671349966_n.jpg

Sedan kollar man framifrÄn :rofl:
274818933_2209584502523251_7139452311134367239_n.jpg

Yoda Ă€r sĂ„ frusen, men har inte hittat nĂ„got tĂ€cke eller tröja i sĂ„ liten storlek att det passar honom😟
Jag var in pÄ zoo.se för nÄgon dag sedan och sÄg sÄ galet smÄ tröjor att jag spontant skrattade Ät dem. De var inte mÄnga centimeter lÄnga! Borde passa för chihuahuavalp och finns dÄ sÀkert i deras webshop ocksÄ. Sedan finns det en jÀttebra pyttigt liten tröja hÀr: http://www.sofadogwear.eu/detail.php?kategorie=39&id=1534 kanske lite onödigt dyr att köpa till vÀxande valp dock.

Ett tips Àr att till en sÄ liten bara ta en jackÀrm och klippa till tills vidare. Har gjort det till en av vÄra minsta, den passar fortfarande Àven om den inte Àr optimal.
HÀr Àr den jag gjort:
USER_SCOPED_TEMP_DATA_MSGR_PHOTO_FOR_UPLOAD_1645736001055_6902717092169141477.webp

Mina sykunskaper Àr verkligen inte att skryta med och tÀcket Àr inte fint, men duger. NÀr det handlar om en valp gör det vÀl inte heller nÄgot att det inte Àr sÄ fint, hunden lÀr ju ÀndÄ vÀxa ut det.

HÀr Àr den jag gjort:Visa bifogad fil 86457
Mina sykunskaper Àr verkligen inte att skryta med och tÀcket Àr inte fint, men duger. NÀr det handlar om en valp gör det vÀl inte heller nÄgot att det inte Àr sÄ fint, hunden lÀr ju ÀndÄ vÀxa ut det.

Tack för tipset, tĂ€nkte inte pĂ„ det utan funderade om man kunde sy om bĂ€bisklĂ€der men Ă€ven dom Ă€r för stora. Har nĂ„gra gamla jackor som jag kan ta en Ă€rm frĂ„n😊.

Tack ni andra som tipsat med😊, ska kolla in öb imorgon.
Tiny Buddy har jag bestÀllt frÄn men dom har bara pyjamas som passar till valpen dÄ han vÀger ca 1.4 kg och Àr 12-15 cm pÄ ryggen.
Zoo ska jag kolla in, dom hade jag glömt bort.
Har sytt ett fleecetÀcke som sitter okej men det Àr lite för runt och inte vindtÀtt.

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

HundhÀlsa Jag vet att det finns en del trÄdar som detta men vÀljer ÀndÄ att starta en ny. Vi behöver byta foder pÄ Ascot, frÄn fÀrskfoder till...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
10 201
Senast: tanten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte anvĂ€nts som permanentbostad pĂ„ de senaste “60+-ish” Ă„ren, och hade Ă€ven stĂ„tt helt lĂ€mnat Ă„t sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 524
Senast: Calmiche
·
Kropp & SjÀl Jag visste inte om jag skulle lÀgga den hÀr trÄden i dagbok eller hÀr, men testar och ser om nÄgon kan hjÀlpa mig. Jag har inget liv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 885
Senast: Araminta
·
Övr. Hund Varning för lĂ„ngt inlĂ€gg! NĂ€r jag skaffade min dvĂ€rgschnauzer Sigge sĂ„g förutsĂ€ttningarna helt annorlunda ut. En god vĂ€n och jag var...
Svar
12
· Visningar
4 028
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25
  • Avlivning Ă€lskade katt