Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såna där stolar ser SÅ mysiga ut! Jag vill ha såna, både till mig och varsin till hundarna
Såna där stolar ser SÅ mysiga ut! Jag vill ha såna, både till mig och varsin till hundarna
Haha ja! Hon är väldigt mycket för att hoppa och skutta den lilla (som redan börjar bli ganska stor )@Red_Chili ,på 8e busbilden när Lily hoppar över Ebrah ser det ut som en liten känguru!
Ja Där står hon ju lite bredare än vad som är hennes vanliga för att hon är redo att flyga iväg efter Ebrah i lite full fart, men hon har en väldigt fin front! och därmed också fin halsansättning och så är hon väldigt rejält och starkt byggd. Känns än så länge på många sätt som en mer kraftig Aysu i kroppen, och den största bristen för Aysu var just att hon var så liten och tanigSnygg front hon har!
Så söt hon är behåller hon färgen eller bleknar den?Varning för bildbomb Vi fick ordentligt med snö under natten till igår, och jag kan ha råkat ta några bilder... Försöker dela in dem lite i olika inlägg, även om det inte blir riktigt rätt ordning på dem då.
Börjar med porträttbilder
Ebrah
Vet inte Det skulle inte förvåna mig om ryggen blir lite blekare, men det kan också vara så att hon är blekare en stund och sedan blir mörkare igen.Så söt hon är behåller hon färgen eller bleknar den?