Senast tagna bilden XIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
En trött Tilda I slutet av dagens valpkurs
IMG_20220216_221339.webp

Fina små vovvarna. :love:
51887737713_fe3b9832c3_h.jpg
Otroligt fint! Älskar hur mjuk bokeh det är också. Satt preciiiis och funderade på om jag ska ge mig på att fota finbilder på hundarna imorgon när det väntas bli sol och lite varmare. Hoppas på att få något i den här stilen då :p (men har ingen lika bra mur att ställa dem på, tror jag)

Vi har fått snö igen! Ebrah och Lily är lyckliga. Vi gick till en rastgård och var där i ca 45 minuter. När jag bara hade Ebrah och Aysu var vi där i kanske 5 minuter, så viss skillnad kan man lätt säga :cautious: Men Ebrah och Lily leker SÅ fint ihop, har samma intressen och är bara helt underbara ihop. Äntligen har Ebrah fått den lekkamrat som jag så länge hoppats på att hon ska få och de ser så lyckliga ut när de leker tillsammans.

Mot slutet av rastgårdsbesöket, när min stora kamera var i ryggsäcken igen, då bestämde sig Lily för att posera lite på ett omkullfallet träd som ligger där (älskar rastgårdar med träd, buskar m.m!). Tycker hon är så fin min lilla valp :heart:
274295659_2205131022968599_2482308429228569064_n.jpg

Vi har en liten lek varje gång vi passerar bron i byn, där jag pekar på ett fundament till broräcket och hon ställer sig med tassarna på det. Det tycker hon är skitkul, så vi levlar nu leken till att stå kvar längre stunder eller att sitta ner och sätta upp tassarna. :D

Bifogade filer

• 0B46D5B9-375E-43F5-872D-56D7A15201CB.webp
    0B46D5B9-375E-43F5-872D-56D7A15201CB.webp
    254,4 KB · Visningar: 37
BA17550D-EAAB-4214-90B0-09961BDE1E9E.webp

Han stod jättefint mitt på stigen och sen hörde han att bäcken porlade bredvid så då var ju det 5000 gånger intressantare än att ta en bild. Nåja, vi hade iallafall tur med vädret. ;)

Otroligt fint! Älskar hur mjuk bokeh det är också. Satt preciiiis och funderade på om jag ska ge mig på att fota finbilder på hundarna imorgon när det väntas bli sol och lite varmare. Hoppas på att få något i den här stilen då :p (men har ingen lika bra mur att ställa dem på, tror jag)
Tack! Bakgrunden har jag redigerat lite.
Vi har en och annan fin mur i närheten.

Det ska bli spännande att se om du fick några bra bilder.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
10 194
Senast: tanten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 524
Senast: Calmiche
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga den här tråden i dagbok eller här, men testar och ser om någon kan hjälpa mig. Jag har inget liv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 885
Senast: Araminta
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
4 028
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Avlivning älskade katt
  • Muddypaws 24/25
  • Hemlösa hundar ökar