Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men gulleVisa bifogad fil 60147
Ebbot och familjens nytillskott, Peg
Känns som att det borde finnas roliga bloopers till det där fina fototVisa bifogad fil 60283
Idag har vi firat att det är exakt ett år sedan Nora fick följa med oss hem och ta en självklar plats i vår lilla familj ❤
Känns som att det borde finnas roliga bloopers till det där fina fotot
Perfekta modell hunden alltså Jag blir avundsjukHaha, ja det hade man ju kunnat tro men faktum är att hon är så himla duktig på att sitta still och titta dit man ber henne så inga bloopers alls faktiskt. Däremot klantade sig fotografen, och hälften av bilderna har skärpa på tårtan istället för hunden
En till
Visa bifogad fil 60290
Det här är hands down den absolut sötaste staffen jag vetHaha, ja det hade man ju kunnat tro men faktum är att hon är så himla duktig på att sitta still och titta dit man ber henne så inga bloopers alls faktiskt. Däremot klantade sig fotografen, och hälften av bilderna har skärpa på tårtan istället för hunden
En till
Visa bifogad fil 60290
Det här är hands down den absolut sötaste staffen jag vet
Haha, ja det hade man ju kunnat tro men faktum är att hon är så himla duktig på att sitta still och titta dit man ber henne så inga bloopers alls faktiskt. Däremot klantade sig fotografen, och hälften av bilderna har skärpa på tårtan istället för hunden
En till
Visa bifogad fil 60290