Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så sött! Visst brukar rasen "ändra" färg när den blir lite äldre, eller kommer han vara vitt som vuxen?
Han kommer bli helvit Idag är han ganska crèmefärgad, men det syns inte riktigt på bildenSå sött! Visst brukar rasen "ändra" färg när den blir lite äldre, eller kommer han vara vitt som vuxen?
Ok. Nej såg inte att han är cremefärgad. Otroligt sött!Han kommer bli helvit Idag är han ganska crèmefärgad, men det syns inte riktigt på bilden
Så söta . Minns att jag för många år sen när jag för första gången såg en bild på rasen tyckte att de såg lite märkliga ut med sina öron, men alltså de är ju för söta! Tyvärr träffar jag alldeles för få av rasen.@Acto - Visa bifogad fil 65522Jag har två som är födda svarta och nu är mer gråsvarta, en som är född maskad fako som de flesta tar för vit. Men hon har kvar lite strimmor i svansen, och ibland ser man en ål längs ryggen. Men det finns de som behåller svart också!
I vår lilla by bor det 15 stSå söta . Minns att jag för många år sen när jag för första gången såg en bild på rasen tyckte att de såg lite märkliga ut med sina öron, men alltså de är ju för söta! Tyvärr träffar jag alldeles för få av rasen.
Och är ni två ägare?I vår lilla by bor det 15 st
Nja, inte riktigt Fördelat på sex hushåll Men grannen hade kennelOch är ni två ägare?
Ah, jag som fick intrycket att ni ägare samlar rasen som frimärkenNja, inte riktigt Fördelat på sex hushåll Men grannen hade kennel
Du är inte helt fel på det Man vill liksom bara ha flerAh, jag som fick intrycket att ni ägare samlar rasen som frimärken
Vad fint hon passar i den där ärtgröna tycker jagEn bild på Aysu som jag tog för typ 2 veckor sedan
Visa bifogad fil 65557
Jag är SÅ nöjd med den! Det känns på den att den är i riktigt bra kvalitet också och hon kan verkligen röra sig bra i den, hålls varm osv. Och ja, jag är förtjust i färgen medVad fint hon passar i den där ärtgröna tycker jag