Senast tagna bilden XII

20210219_174407-01.webp

Superlänge sen jag var här men här kommer världens raraste Aska. Svart dvärgschnauzer behöver jag nog lägga till pga otrimmad och snö. Fyra år blev hon för några dagar sedan, och innan hon kom till oss var jag tveksamt inställd till rasen ,men nu är jag helt omvänd. Bäst i världen!
IMG_2837.webp

har också DS. Världens bästa hund :love:
Ja! Det är som att plocka russinen ur kakan. När man inte orkar ligger hon bredvid och är nöjd, och när man orkar ställer hon upp på vad som helst. Jag behöver hundvakt två dagar nästa vecka och de jag frågar blir bara lyckliga över att få ha henne. "Jag kan ta båda dagarna". Så jäkla behaglig och anpassningsbar.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 681
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
3 565
Senast: pepp
·
Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
98 99 100
Svar
1 986
· Visningar
136 823
Senast: ii-ssa
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 977
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar