Gjorde en koja av den fluffiga bädden, kompostgaller och två filtar.
Tinja uppskattar det
Tinja uppskattar det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De blir sånna byrackor när de är blötaVisa bifogad fil 63482
Alltså blöta pumis...
Idag har snön regnat bort och ersatts av den vanliga skånska leran. Emiron sörjer förlusten och undrar när snön kommer tillbaka. Det var ju så roligt...
Visa bifogad fil 63598
Älskar russlar. Galet roliga hundarEn kompis hund, jag är kääär
Visa bifogad fil 63646
Älskar russlar. Galet roliga hundar
Så det är en russel! Jag har glömt fråga ägaren, men tyckte det såg ut som en sån
Hon var verkligen jättefin och go.
Då vill jag ha en russel som nästa hund
Russel eller korsning ser det definitivt ut som, men var försiktig! En av min fars arbetskamrater skaffade russel enbart baserat på min tant och blev med ett ettermonster istället.
Det händer ofta att russlarna är lite För bra jakthundar för att göra sig som sällskap, även om jag tror det beror rätt mycket på vilka linjer man väljer. Får känslan av att det inte jagas särskilt aktivt med dem hemma i Sverige?Vet bara att hon är en bra jakthund
Man har ju hört lite bu och bä om just terriers!
Det händer ofta att russlarna är lite För bra jakthundar för att göra sig som sällskap, även om jag tror det beror rätt mycket på vilka linjer man väljer. Får känslan av att det inte jagas särskilt aktivt med dem hemma i Sverige?
Jag älskar russlar, man har aldrig tråkigt med en käck, studsbollig liten mordmaskin i huset. Men jag inser också att jag har haft både tur och tid med min.