Bästa rasen ju!Får försöka ignorera dina bilder här, det går dock sådär är så jäkla kär i den rasen och planerar att nästa ska bli en sån när våran äldsta inte finns mer. Jag har lovat mig själv att jag INTE ska ha tre hundar
Dom är så fina
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bästa rasen ju!Får försöka ignorera dina bilder här, det går dock sådär är så jäkla kär i den rasen och planerar att nästa ska bli en sån när våran äldsta inte finns mer. Jag har lovat mig själv att jag INTE ska ha tre hundar
Dom är så fina
De är så fina! Men alltså Nuke är så fluffig, ser nästan ut som en malle/schäfer-korsning :P
Fixa en pall åt den så den när bättre!
Om jag inte visste att lill-Klas är en labrador så hade jag lätt kunnat luras till att han är en liten sällskapshund intill stor-Klas. Galet hur mycket Emirons storlek lurar ögonenLagom till att jag slutade jobbet började snön vräka ned. På bara ett par timmar har landskapet förvandlats från brunt och grått med bara enstaka vita snöfläckar till ett julkort och det ser ut att hålla i sig en stund till. Stor-Klas och lill-Klas trivs.
Visa bifogad fil 63051