Senast tagna bilden XII

Knäppgök 😂
P1069558.webp

Lagom till att jag slutade jobbet började snön vräka ned. På bara ett par timmar har landskapet förvandlats från brunt och grått med bara enstaka vita snöfläckar till ett julkort och det ser ut att hålla i sig en stund till. Stor-Klas och lill-Klas trivs.

Visa bifogad fil 63051
Om jag inte visste att lill-Klas är en labrador så hade jag lätt kunnat luras till att han är en liten sällskapshund intill stor-Klas. Galet hur mycket Emirons storlek lurar ögonen :rofl::love:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 675
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
3 554
Senast: pepp
·
Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
98 99 100
Svar
1 984
· Visningar
136 704
Senast: Trott
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 976
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Träffa hundfolk?
  • Retrievertråden